Te koop, konijn!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Te koop, konijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 17:55

Hoi! Omdat ik het zielig voor mijn konijn vind dat ie de hele dag maar in zijn kooitje zit, helemaal alleen, zoek ik iemand die hem wil overnemen/overkopen...
Het is een konijn van rond de 2 of 3 jaar. Wit met een aantal grijze vlekjes. Het is een super lief beestje die nooit bijt enz.
Kan los rondlopen in tuin, en het liefst zoek ik iemand op boerderij/ of iemand met meerdere konijnen.
Als je intressen hebt zou je dan willen PB-en?!
Groetjes Melanie!

Hier een fototje:
Afbeelding

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 18:33

Erg jammer dat je niet in de buurt woont anders had die zo bij onze 8 andere konijnen in de ren gekund (ubergroot holen, binnehok, renplek genoeg etc.)

Daisy610

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 15:32

Dat konijn kan wel bij mijn konijn Snuffie in het hok.
Elke dag loslopen in een grote omheinde tuin en 's avonds in een warm hok. De moeder van Snuffie is 3 maand geleden overleden dus ik ben al op zoek naar een kameraardje voor haar. (Moet het wel een vrouwtje zijn) en ik denk dat het een beetje te ver weg is Verdrietig

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 18:47

Daisy610 schreef:
Dat konijn kan wel bij mijn konijn Snuffie in het hok.
Elke dag loslopen in een grote omheinde tuin en 's avonds in een warm hok. De moeder van Snuffie is 3 maand geleden overleden dus ik ben al op zoek naar een kameraardje voor haar. (Moet het wel een vrouwtje zijn) en ik denk dat het een beetje te ver weg is Verdrietig

Hou er wel rekening mee dat je een konijn niet zomaar bij een ander konijn kan zetten?
Sommige vechten tot de dood er op volgt, zeker als ze niet van jongs af aan bij elkaar gezeten hebben.

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 19:42

ThePast03 schreef:
Hou er wel rekening mee dat je een konijn niet zomaar bij een ander konijn kan zetten?
Sommige vechten tot de dood er op volgt, zeker als ze niet van jongs af aan bij elkaar gezeten hebben.

Wij hebben nu 8 konijnen bijelkaar. Nooit problemen gehad met te erg vechten. Is nu net weer 1tje bijgezet en gaat heel goed.

Wat we wel doen is ze eerst gescheiden houden doormiddel van kleine ren in de grote ren voor 2 weken. Zodat ze aanelkaar wennen. Natuurlijk wel een strijd wie de baas is, maar nog geen konijn van ons is gesneufeld.

Natuurlijk komt het wel eens voor, maar niet altijd.

Saphia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 21:46

Ik zou echt noooooit mijn konijn kunnen verkopen Scheve mond maarja, succes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 18:50

Ik wil het ook eigenlijk niet, maar wat heeft hij nou bij mij, zit de hele dag maar alleen, af en toe eruit... Dan verkoop ik hem liever dan dat ik hem de rest van zijn leven in dat houten ding in zijn eentje laat zitten...
Konijn gaat trouwens zeer waarschijnelijk naar boOo hier op bokt ! Lachen

BoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 16:31

melanie__b schreef:
Ik wil het ook eigenlijk niet, maar wat heeft hij nou bij mij, zit de hele dag maar alleen, af en toe eruit... Dan verkoop ik hem liever dan dat ik hem de rest van zijn leven in dat houten ding in zijn eentje laat zitten...
Konijn gaat trouwens zeer waarschijnelijk naar boOo hier op bokt ! Lachen

ik zie net je topic! Tong uitsteken ik d8: hee ik wou hem niet echt gaan slachten hahaha Haha! maar hij komt dus wel? nouja hoor ik morgen dan wel ofzo...

Daisy610

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 20:47

heey melanie is het nou een mannetje of ene vrouwtje.?
en hoe oud is hij/zij
ik woon in drenthe dus mischien een beetje te ver maar ik heb echt interesse! PB me anders even over je konijn.

ze kunnen waarschijnlijk best bij elkaar hoor. Snuffie's vorige vriendje is laatst overleden en die kenden elkaar ook niet vanaf de geboorte.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 14:30

Jammer, 4 maanden geleden had ik het konijntje wel op kunnen komen halen, want toen woonde ik nog in Eindhoven. MAar nu ziti k in Twente.