Rare gewoonte....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

QueenBeeBee

Rare gewoonte....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-04 12:59

.. Hebben jullie ook dieren met vreemde gewoonte!

Ik liep er dit weekend over na te denken terwijl ik de hond aan het uitlaten was. Ik had lekker een appel meegenomen en ik denk wat is er nou toch. Loopt mijn hond alleen maar om me heen om die appel echt uit mijn mond te kijken!! Scheve mond
Dus ik snel opgegeten en het klokhuis gegeven, hij was helemaal gelukkig!

En toen dacht ik er over na dat dieren eigenlijk ook rare gewoonten hebben!

Zo heb ik een tijd een paard gereden die het leuk vond om mijn kleine elastiekje uit mijn haar te frunikken totdat hij hem eruit had!! en dan gooide hij die op de grond! Knipoog

Ik ben wel benieuwd naar jullie dieren met rare gewoonten!!

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 13:02

Mijn kat vergeet wel eens haar tong helemaal naar binnen te doen als ze klaar is met zichzelf wassen. Ziet er behoorlijk stom uit.

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 13:06

Mijn katten gaan in een rijtje achter elkaar zitten te wachten totdat de vorige klaar is met eten, terwijl er door heel het huis meerdere bakjes staan.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 13:07

Ik verplaats je topic even naar BB Lachen

Dressuurenzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 13:08

als mijn hond vind dat ie te wijnig aandacht krijgt gaat ze met haar kont erbij zitten op de bank ziet er echt heel stom uit. en 1 van onze ruwharige tekkels meent nog steeds (6jaar) dat ze over de achterkant van de bank kan springen terwijl dat toch zker een meter hoog is! knalt z ergtegen aan valt ze neer en doet het zo weer!

serena1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 13:09

Mijn hond kan uit zijn ren net de schuurdeur los krijgen.
Op één of andere manier moet die deur dus open staan.

En mijn katten denken gelijk als ze een schoteltje horen rammelen dat ze eten krijgen.
En dat krijgen ze alleen s,avonds.

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 13:11

Mijn hond gaat erg veel om met mijn katten, en als hij nu een andere hond tegenkomt, gaat hij ipv rollen en speels bijten, met zijn pootjes slaan, zoals een kat. Ziet er echt niet uit!

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 13:18

Heb je even de tijd? haha...ik heb altijd dieren met erg rare gewoontes, althans grappige gewoontes maar die niet echt bij hun dierzijn horen. Zo heb ik een kat Hugo, als ik met mn twee honden naar de hei ga, springt Hugo ook in de auto, rent mee op de hei, plast net als mijn reutjes bij bomen, klimt in bomen en wacht tot mijn rondje af is. Ziet hij me aankomen gaat hij vast op de moterkap van mn auto liggen om weer mee naar huis te gaan. Het hondje wat ik van Kreta heb meegenomen eet nog steeds olijven en mn andere hond eet lust geen vlees(alleen zijn eigen blikje). Zo nog een hele hoop maffe dingen waarvan ik denk, kunnen ook alleen maar mijn dieren hebben he, haha, maar als ik jullie dingen lees valt het wel mee.

hilde66

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 13:20

Een van me honden is drugs verslaafd! hij jaagt in onze tuin op arme kikkertjes en als ie eenmaal dood is eet ie hem niet op maar gaat ie eraan likken en dan gaat ie kwijlen en wordt hij helemaal high!

diezelfde hond gaat telkens als er geen water meer in de bak zit (zo'n ijzeren bak die ongeloofelijke pokke herrie maakt als je er tegenaan stoot) met zijn lange lompe poten in de bak en gooit ie hem om en duwt hem weg net zolang totdat er water in komt.

Hij klimt ook in bomen! (als ie denkt dat er een kat inzit en dat is in zijn geval heel erg vaak), dan mag ik hem er natuurlijk eruit halen.

Een van me honden maakt deuren open. Dan drukt hij met zijn voorpoten de klink naar beneden.

zo kan ik nog wel even doorgaan maar daar heb ik geen zin (ik heb 3 honden met allemaal van die lompe dingen dus dan zou ik nog wel even bezig zijn Knipoog ).

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 13:28

Kimberley77 schreef:
Heb je even de tijd? haha...ik heb altijd dieren met erg rare gewoontes, althans grappige gewoontes maar die niet echt bij hun dierzijn horen. Zo heb ik een kat Hugo, als ik met mn twee honden naar de hei ga, springt Hugo ook in de auto, rent mee op de hei, plast net als mijn reutjes bij bomen, klimt in bomen en wacht tot mijn rondje af is. Ziet hij me aankomen gaat hij vast op de moterkap van mn auto liggen om weer mee naar huis te gaan. Het hondje wat ik van Kreta heb meegenomen eet nog steeds olijven en mn andere hond eet lust geen vlees(alleen zijn eigen blikje). Zo nog een hele hoop maffe dingen waarvan ik denk, kunnen ook alleen maar mijn dieren hebben he, haha, maar als ik jullie dingen lees valt het wel mee.

Haha! Haha! Whahahahhahaha

QueenBeeBee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-04 16:09

Ha ha ha ha wat grappig om dit allemaal te lezen... Haha!

En wel leuk o mte merken dat mijn dieren dus nog helemaal niet zo vreemd zijn Bloos , en dat er dus meer zijn die vreemde dingen uithalen!

Oomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 16:09

whaha, ja mn verzorgpaard vind het ook wel leuk mn haar los te maken jah, egt schattig hahaha

xxx naomi

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 22:37

Mijn cavia heeft heel veel rare gewoontes...als hij zich wast valt hij om...als er een vlieg in zijn hok zit draait ie helemaal door en rent hij heel hard door zijn hok
M'n konijn is ook heel erg maf...hij mag altijd los in de tuin en dan gaat hij achter voetballen aan rennen. Mijn broertje voetbalt ook vaak met hem:d