Nou, had heerlijk op mijn paardje gereden en was hem nog even aan de hand aan het droog stappen. Ondertussen had ik mijn lieve hondje Lucas loslopen.
Toen ik hem plotseling hoorden piepen en blaffen. En zag dus tussen de bomen door dat mijn lieve Lucasje achter de schaapjes aan het aanrennen was

( hij heeft in spanje, toen ik daar woonde twee jar lang kunnen doen wat hij wou en dat vergeet hij nu niet meer)
Ik gaf mijn paardje snel aan Rebecca en rende snel het land in (ZEIKNAT)
Maar het enige wat ik kon doen, was voor de schapen staan!
Lucas ondertussen, had al twee keer een haas over de sloot gejaagd en ik was al blij dat hij daar niet achter aan ging.(nog verder weg)
Als snel kreeg ik hulp van nog meer jeugd die daar met hun ouders mee waren. Die vonden het dolle pret en banjerde vrolijk achter mijn hondje aan.
Maar die gaf zig zoals altijd niet binnen vijf minuten over.
Als die eenmaal zijn neus tussen het gras heeft, is het net een raket.(en is hij oost indisch doof)
Nou, afgepeigerd en drie kwartier verder en hartstikke doorweekt(die kleintjes tot hun middel), zei ik " we doen net of we met zijn allen gaan" Dus wij allemaal supervrolijk roepen en zo.....Je kent het wel

En ja hoor....hij kwam, echt zo van...Nou jongens, het was gezellig!!! Leuk dat jullie er ook waren.

De eigenaar van de stoeterij, die vroeg of ik de schapen nog geteld had...
Uhhh, neeh.
Dus dat zou hij nog wel effe in het donker doen

Volgende dag (vandaag), kwam ik rond een uur of drie weer op de stoeterij, komt hij naar me toe. Nou Jeannine, het waren er geen 30, maar negen en twintig.

Wat bleek, had de buurman gebeld, om te zeggen , dat hij een schaap teveel op zijn land had lopen.

En die moesten we dus vangen.
Wij met de auto erheen, en met een beetje biks en veel uithoudingsvermogen (had nu laarzen aan) eindeljk dat beest te pakken.
Zegt Theo(stoeterijeigenaar).... Of hij moet weer door de sloot terug, of achter in je Auto(306 je)
Vond het zo sneu...om voor weer door de sloot te kiezen, dus hebben we hem in de achterbak gepropt....Superzielig met vast gebonden pootjes. MAAR HIJ HEEFT HET OVERLEEFT