Alles leek prima te gaan tot ze een paar dagen later ineens heel hard en klachelijk mauwend en ook nog kreupel over het erf liep. Ik schrok me dood op hoe ze op me reageerde en heb meteen hulp gevraagd om met d'r naar een dierenarts te kunnen (het was zaterdag 19.00uur, fijn

Hierna meteen naar de DA gegaan en ze heeft antibiotica en pijnstillers gekregen, omdat ze een zwelling in d'r heup had... Oke so far so good, alles is hier goed gekomen en de rest van de vakantie is er niks gebeurt, we dachten dus dat ze op de boerderij naast d'r huis ergens in was gevallen!
Van de week (zondag) gingen d'r baasjes weer een weekje weg (herfstvakantie) en omdat ik het allemaal nogal druk heb, zou er iemand anders uit de buurt op de poes passen. De eerste dag was alles oke, ik heb nog met d'r geknuffeld. Maar de 2de dag, kwam ze thuis en zat ze helemaal onder de benzine en ze kon ook bijna niet gaan zitten (dit is wat me verteld is, want ik heb het zelf niet kunnen beoordelen). Er werd mij dus gevraagd om even te gaan kijken, en mijn mening te geven (of ze dus evt. naar de DA moest). Ik er meteen naartoe, maar ik kon d'r nergens vinden, 's avonds nog eens en nog steeds was ze niet te vinden...
Ook was ze niet binnen geweest en had ze d'r voer niet aangeraakt, en ze eet normaal echt d'r hele bak leeg.
Wij dus helemaal in de stress, overal gezocht en alles geprobeert, maar nee de poes was nergens te bekennen. Ze is 2 hele dagen spoorloos geweest en in m'n dromen zag ik d'r al ergens dood liggen in de bosjes... D'r baasjes kwamen donderdag avond thuis en een paar uur later stond ze voor de deur. Ze hebben meteen de DA gebeld en gewasssen. En vanmorgen zijn ze naar de DA gegaan en die hebben d'r nogmaals gewassen een infuus gegeven, pijnstilles en AB...
Nu denken we dus niet meer dat ze erin is gevallen, want dit is natuurlijk TE toevallig, maar wat voor mensen doen zoiets nou, dan heb je echt een zieke geest hoor...
Sorry voor het lange verhaal