mijn kat = gek!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hooi

mijn kat = gek!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-04 21:54

hihi ben net tot de conclusie gekomen dat mijn katje van 5 maanden gek is.
1. Ze slaapt in de afwasmachine
2. ze is pas 5 maanden en heeft al hersenvliesontsteking en een abces aan haar pootje gehad (instinct...mijn papa is DA)
3. als je dr op dr kop geeft gaat ze zichzelf bijten
4. ze maakt salto's achter een pingpongballetje aan
5. ze vecht met een 2 x zo grote kater (en hij rent weg..)
6. ze rent rondjes achter haar staart aan
7. als ze niks te doen heeft gaat ze om een hoekje zitten en vliegt je in je kuiten (en daarna likt ze je broek af)
8. ze slaapt in mijn prullenbak

nou...gek of niet??

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 22:24

Ja, gek, maar de mijne zijn ook gek Tong uitsteken

De poes:
- Kan koprollen maken (vooruit en achteruit) (serieus Haha! ) als je haar gaat plagen
- Wordt helemaal gek als je gaat zingen, dan komt ze naar je toe, gaat ze koppies geven en spinnen en helemaal aandacht trekken
- Wordt helemaal gek als je buitenlands gaat praten (welke taal dan ook), zie de vorige gekheid Tong uitsteken
- Valt ook weleens je kuiten aan
- Rent ook achter eigen staart aan etc.

De kat:
- Kan 'Au' en 'Ouwe' zeggen Schijnheilig
- Kan zo een uurtje op zijn rug blijven liggen zonder zich te bewegen
- Kwijlt als ie aandacht krijgt Scheve mond

En meer kan ik heel even niet verzinnen, maar ze kunnen nog heeeel veel meer gekke dingen Schijnheilig
En 3 bij jou, die vind ik echt super!
Lijkt wel alsof ze zichzelf dan straft ofzo Tong uitsteken

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 00:04

haha lief toch Tong uitsteken

hooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-04 20:42

owja, wat ik trouwens nog vergeten was, ze sabbelt op mn kleren Verward . Hebben jullie wel s een nestje katjes bij hun moeder zien drinken? ze gaan dan zo met die voorpootjes op en neer. Nou, die van mij doet dat dus ook alleen dan op mn kleren. tis echt debiel. Ze is niet te vroeg bij haar moeder weggehaald (7 weken,ze bleef nog n week langer dan haar broertjes) maar ze doet t nog steeds. Met pootjes! en als ik zeg dat ze t niet mag vind ze zichzelf heeeeel zielig en dan gaat ze in dr mand op t oor van dr knuffeltje liggen sabbelen...
en ze eet ook kattengrit... Scheve mond als ik de kattebak helemaal verschoond heb gaat ze dr heel op dr gemak in liggen eten. Clown ze is echt gek, zie ik eigenlijk nou pas Haha! maar tis ook n schatje hoor

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 21:44

Whahaha inderdaad vage kat. Die van mij die kunnen alleen maar lui wezen...

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 13:17

hahaah grappig toch!

Die van mij haalt vuile sokken uit de wasmand en legt ze voor me slaapkamer deur neer! Dat doet ze natuurlijk luid mauwend!

's ochtends lig er een hele stapel!

Ninaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 13:21

hooi schreef:
owja, wat ik trouwens nog vergeten was, ze sabbelt op mn kleren Verward . Hebben jullie wel s een nestje katjes bij hun moeder zien drinken? ze gaan dan zo met die voorpootjes op en neer. Nou, die van mij doet dat dus ook alleen dan op mn kleren. tis echt debiel. Ze is niet te vroeg bij haar moeder weggehaald (7 weken,ze bleef nog n week langer dan haar broertjes) maar ze doet t nog steeds. Met pootjes! en als ik zeg dat ze t niet mag vind ze zichzelf heeeeel zielig en dan gaat ze in dr mand op t oor van dr knuffeltje liggen sabbelen...

Ik heb toevallig van de week gehoord, dat dit dan een sopkat Verward is. Zijn zo gek op aandacht en dat uiten ze op die manier.
We zijn op zoek naar een nieuwe kat en er zat een kat in het asiel die dit ook deed. Je hoefde haar maar op te pakken en je was nat .
Deze kat toch maar daar gelaten.

Kan zelf ook niet wachten voor een nieuwe kat thuis en weer allemaal dit soort leuke dingen te zien en mee te maken.

Lavanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 18:23

hooi schreef:
en ze eet ook kattengrit... Scheve mond als ik de kattebak helemaal verschoond heb gaat ze dr heel op dr gemak in liggen eten. Clown ze is echt gek, zie ik eigenlijk nou pas Haha! maar tis ook n schatje hoor

Whahaha, dat deed onze oude kat (is inmiddels via het asiel bij een nieuw baasje beland) ook. Alleen die sabbelde niet aan onze kleren maar die sabbelde aan de buik van mijn kat (mijn kat is een kater Schijnheilig ). Wij dachten altijd dat hij nog steeds zin in melk had en dat niet meer bij zijn mams kon krijgen dus dat hij dan maar bij zijn halfbroer zocht Bloos

Mijn kat (Romeo) is trouwens ook super geschift Haha!

- Hij likt aan plastic zakjes
- Hij lust geen vlees
- Hij is helemaal gek op brocoli Schijnheilig
- Hij loopt de hele dag achter me reet aan.
- Als ik wegga zonder het tegen hem te zeggen zit hij totdat ik weer terug kom voor de deur te miauwen.
- Hij valt honden aan (hij heeft een keer de neus van een pitbull compleet open gehaald, baasje was hier niet zo blij mee Schijnheilig , hij heeft een keer een dikke herder van ons erf afgejaagt Extreme duivel en hij is een keer op een Jack Russel gesprongen omdat die achter zijn halfbroer aanzat Schijnheilig ).
- Als ik verdrietig ben dan merkt hij dat meteen. Een keer stond ik te huilen en toen sprong hij opeens op me schouder Scheve mond
- Hij kan zitten op commando Schijnheilig
- Hij kan mediteren
- Hij vind de dvd van Troy helemaal geweldig OK dan! Haha!

Maar ondanks al zijn gekke gedrag is het toch wel de allerliefste kat die ik ooit gehad heb. Lovers

Myrz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 19:58

hooi schreef:
hihi ben net tot de conclusie gekomen dat mijn katje van 5 maanden gek is.
1. Ze slaapt in de afwasmachine
2. ze is pas 5 maanden en heeft al hersenvliesontsteking en een abces aan haar pootje gehad (instinct...mijn papa is DA)
3. als je dr op dr kop geeft gaat ze zichzelf bijten
4. ze maakt salto's achter een pingpongballetje aan
5. ze vecht met een 2 x zo grote kater (en hij rent weg..)
6. ze rent rondjes achter haar staart aan
7. als ze niks te doen heeft gaat ze om een hoekje zitten en vliegt je in je kuiten (en daarna likt ze je broek af)
8. ze slaapt in mijn prullenbak

nou...gek of niet??

Ik Herken me eige hierin!
hahahah 0owk zown dwerg van 12 weken Tong uitsteken

Oomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 16:05

haha, mijne kan slapen, eten, eten, en o jah ook nog eten whahaha en tjah zn behoeftes doen maja das logisch Clown

xxx naomi