Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hooi schreef:owja, wat ik trouwens nog vergeten was, ze sabbelt op mn kleren. Hebben jullie wel s een nestje katjes bij hun moeder zien drinken? ze gaan dan zo met die voorpootjes op en neer. Nou, die van mij doet dat dus ook alleen dan op mn kleren. tis echt debiel. Ze is niet te vroeg bij haar moeder weggehaald (7 weken,ze bleef nog n week langer dan haar broertjes) maar ze doet t nog steeds. Met pootjes! en als ik zeg dat ze t niet mag vind ze zichzelf heeeeel zielig en dan gaat ze in dr mand op t oor van dr knuffeltje liggen sabbelen...
hooi schreef:owja, wat ik trouwens nog vergeten was, ze sabbelt op mn kleren. Hebben jullie wel s een nestje katjes bij hun moeder zien drinken? ze gaan dan zo met die voorpootjes op en neer. Nou, die van mij doet dat dus ook alleen dan op mn kleren. tis echt debiel. Ze is niet te vroeg bij haar moeder weggehaald (7 weken,ze bleef nog n week langer dan haar broertjes) maar ze doet t nog steeds. Met pootjes! en als ik zeg dat ze t niet mag vind ze zichzelf heeeeel zielig en dan gaat ze in dr mand op t oor van dr knuffeltje liggen sabbelen...
en ze eet ook kattengrit...als ik de kattebak helemaal verschoond heb gaat ze dr heel op dr gemak in liggen eten.
ze is echt gek, zie ik eigenlijk nou pas
maar tis ook n schatje hoor
hooi schreef:hihi ben net tot de conclusie gekomen dat mijn katje van 5 maanden gek is.
1. Ze slaapt in de afwasmachine
2. ze is pas 5 maanden en heeft al hersenvliesontsteking en een abces aan haar pootje gehad (instinct...mijn papa is DA)
3. als je dr op dr kop geeft gaat ze zichzelf bijten
4. ze maakt salto's achter een pingpongballetje aan
5. ze vecht met een 2 x zo grote kater (en hij rent weg..)
6. ze rent rondjes achter haar staart aan
7. als ze niks te doen heeft gaat ze om een hoekje zitten en vliegt je in je kuiten (en daarna likt ze je broek af)
8. ze slaapt in mijn prullenbak
nou...gek of niet??