Ik mis mijn lieve kattemannetje nog steeds zo verschrikkelij

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

vikki

Ik mis mijn lieve kattemannetje nog steeds zo verschrikkelij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-04 22:38

*Zucht*... het is nu al weer bijna 2 jaar geleden dat ik afscheid moest nemen van mijn stoere rooie ventje van 11... en ik mis hem nog iedere dag. Vanacht heb ik over hem gedroomd... ik voelde in mijn droom gewoon zijn lieve kattenlijfje weer lekker in mijn armen... verdorie wat voelde ik me k u t toen ik wakker werd. Ik zit nu ook weer als een klein kind te huilen... Ik mis hem gewoon zo ontzettend!!! Hij was echt mijn maatje, de band die ik met hem had (en heb) is voor mij onbeschrijflijk. Ik zou hem zo graag weer even willen knuffelen...lekker met hem op de bank liggen...in slaap vallen met zijn warme kattenlijfje tegen me aan... Ik zou zo graag willen dat hij (op een dag) weer bij me terug kon komen... dat ik weer even (lees: lang) van zijn gezelschap en aanwezigheid zou kunnen genieten. Mijn lieve rode monstertje, ik houd van je en ik mis je... ik hoop dat het goed met je gaat waar je nu bent. *dikke knuffel*

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 22:40

jeetje Scheve mond
zo te horen had je echt een band met hem
sterkte nog met het verwerken van je katertje Ach gut

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-04 15:47

Ja... ik moet zelfs bekennen dat ik vaker op ziekenbezoek ging bij mijn stoere katteman -die na een ongeluk een weekje in het dierenhospitaal heeft moeten vertoeven ooit- dan bij mijn lieve mams... Bloos! Oke... broertje en paps gingen ook naar mijn mams en niemand ging verder naar mijn rooie ventje... en het dierenhospitaal was 1 keer rollen bij ons huis vandaan...maar toch... het zegt denk ik wel iets over onze band. Zelfs mijn da vond onze band wonderbaarlijk Lachen . Hij heeft meerdere malen gezegd dat we een zichtbaar unieke band hadden. Toen het moment dat we echt afscheid moesten nemen dan ook daar gekomen was is hij zo lief geweest om voor mij op zijn vrije zondag aan huis langs te komen zodat mijn lieve Dougie zo vredig mogelijk kon gaan. De moeilijkste en meest pijnlijke beslissing die ik ooit heb moeten nemen.

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 16:23

Dikke knuffel meid.

vamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 17:04

Ik weet hoe je je voelt...
mijn poes is een paar maanden geleden ook dood gegaan.
het voelt zo leeg zonder haar!
we waren altijd bij elkaar... Sinds ze dood is had ik ook veel meer moeite op school. ik heb nu zeven onvoldoendes.
ik denk steeds aan haar, ik wil zo graag bij haar zijn!
ik mis haar iedere dag...

waarscheinlijk is het voor hem wel de beste beslissing geweest die je kon maken.
ik vind het echt knap dat je zo goed aan hem hebt gedacht, en zelfs zo goed voor hem kon zorgen door hem te laten gaan...

heel veel sterkte, ik weet dat het standaard woorden zijn, maar ik meen het echt. ik hoop dat je veel fijne herinneringen aan hem hebt! dat helpt mij vaak als ik het moeilijk heb, denken aan de fijne dingen van mijn lieve lapje....

karlijn

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 21:20

Ik kan het ook heel goed begrijpen.
We hebben onze kat begin september op (bijna) 5-jarige leeftijd in moeten laten slapen. Ik was ook echt knettergek op hem en ik mis hem heel erg.
Ik denk 'm ook steeds te horen.

We hebben inmiddels al wel een nieuw kitten uitgezocht. We mogen hem half december halen. Ik denk dat het wel helpt om de aandacht op een ander katje te kunnen vestigen.

djangogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 17:14

ik heb precies hetzelfde. voor mij is het nog niet zo lang geleden maar ik mis mijn konijn nog iedere dag Huilen Ik heb ook nog andere konijnen maar hij was echt alles voor me.. ik had ook nog gister van hem gedroomt.. dat hij er nog was Verdrietig

het enige wat ik kan zeggen is heel veel sterkte.. Ach gut

Wieske_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 18:12

Wat erg zeg Scheve mond
Ik moet er niet aan denken dat ons kereltje er op een dag ook niet meer is..
Veel sterkte.

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 21:57

Jee wat erg voor je zeg! Heel veel sterkte.