Dichtbij mij in de computer/hobbyhoek durf je als Pip toch al wel heel wat

Eerst een maaltje vooraf met grote broer Piraat
Pip
Piraat
Zo'n toetsenbord is leuk zeg ( Msn'en is zo erg moeilijk, maar wel lachen )
Dankzij deze praktijken van meneer is mijn comp tot 2 keer toe opnieuw opgestart.. een kat met verstand van Computers

Hey! Dat is lekker, een lege soepkop
Kwijk, mwun whoof pwast r whelemaal in whoor!

Ik pas heus wel tussen het bureau en toesenbordblad in hoor, heus wel, echt waar...

Hngh! Zie je wel.. makkelijk!
Vervolgens moest mijn moeders hobbyhoek er aan geloven...
Goh.. zal ik nou doen ??
Kleur ik niet mooi bij deze doos ?
Nou ga ik hier eens verder kijken ( en ja, mn mama is een hobbymens, dat kun je aan de snippers op de grond wel zien, die was druk bezig

Via de vensterbank achter de monitor langs naar jezelf kijkend in het raam kom je dan weer bij de printer uit...
Euh... mens.. wat moet je hiermee ?
Naa.. twordt saai hier
Ik doe een acrobaat na, zo op de leuning van de bureaustoel....
Maak nog wel even reclame voor water-uit-karton dat mens drinkt...
En toen vond meneer Pip iets anders... het maakt geluid en beweegt... ik kan ze zien en ruiken maar niet aanraken... hoe zouden ze smaken ??
Grote broer Piraat kan me wel helpen, die zit er dagelijks bij ( waah, Piraat alien kat!

Wat zit daar boven dan ?
Ik blijf dicht bij Piraat, vind het leuk spul maar ook spannend hoor...
Grote broer, help me nou...
Piraat vertelde me dat je zo heel leuk kan kijken, hij heeft gelijk, dit is leuk!!
Dat durf ik nu ook wel alleen hoor ( Al zit Piraat me wel vanaf de grond in de gaten te houden en daar ben ik best blij mee )
Zo, dat waren de eerste grote avonturen van Pip
Eigenlijk is het zo waar Pip is, is Piraat ook en andersom, het zijn echt hele hechte broertjes.
Piraat stoeit met hem, eet met hem en slaat de honden aan de kant voor hem als t moet... het lijkt echt net of Pip tegen grote stoere Piraat opkijkt en hem overal in volgt en nadoet, een geweldig leuk stel