Ik heb sinds kort 2 robovski-dwerghamsters... zijn er nog meer mensen in het bezit van deze superlieve, schattige hamstertjes??

Ze heten Isis en Osiris

Dit zijn ze saampjes

Osiris

en Isis

hebben jullie ook foto's van jullie hamsters?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Lindy schreef:Het zijn roborovski's volgens mij.Zijn dat niet die dwerghamsters die vaak van aard vrij agressief kunnen zijn? Hoeven deze natuurlijk niet te zijn.
![]()
Het geslacht kun je zien aan de afstand tussen de geslachtsopeningen, die is bij mannetjes groter dan bij vrouwtjes.
gabyfedde schreef:Robo's zijn hardstikke actieve hamsters, ik hoop voor ze dat ze in iets anders gehuisvest worden dan die grijze bak op de eerste foto.
MiSjUhLoVe schreef:Heeejj,
eg lieve hamsters
Ik heb er ook 2 maar die kunnen niet bij elkaar. Ik heb een mannetje en een vrouwtje. Het mannetje heet: Cuty (spreek uit kjuwtie) en het vrouwtje: Woopy
Woopy is van mij en Cuty van mn zus.
![]()
Jeaninee schreef:Hahaha,, dat zou echt niet best zijn !! maar ze hebben een hele mooie grote kooi hoorhier stopte ik ze even in omdat ik de kooi moest verschonen...
Jeaninee schreef:hebben jullie ook foto's van jullie (robo) hamsters
gabyfedde schreef:Oke dan is het goed!
Robo's horen inderdaad met meerdere gehouden te worden.
Het geslacht is altijd vrij moeilijk te bepalen, vooral als je geen geoefend oog hebt op dat gebied.
Wist je bij aankoop niet wat het geslacht was?
Lindy schreef:Foto van mijn syr staat in m'n profiel.
Hij was eigenlijk een opvanger, maar ik wist niet precies hoe oud hij was, en ik wilde niet nog meer verhuizing en stress op z'n oude dag. Ze worden niet zo oud, dus ik hield hemm maar gewoon zelf. Nu is Peanut toch al meer dan een jaar bij me, en het is een schatje, al is ie soms wat humeurig.