raslozen honden shows??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ben jij al ooit met jou hond naar een keuring geweest?(zo ja welke ras)

ja
1 (16%)
nee
2 (33%)
ben het wel van plan te doen maar heb ik nog niet gedaan!
3 (50%)

Totaal aantal stemmen: 6

pubelia

raslozen honden shows??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-04 13:47

wie weet waar en wanneer er rasloze honden shows zijn? op 30 oktober zou er 1 zijn maar die gaat niet door wie weet er nog meer...?

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 17:56

Ik weet niet wanneer er van die shows zijn.
Heb een paar jaar terug wel eens meegedaan met een stabolo-show van onze hondenclub.

amandatjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 18:07

Ik wil wel een keer met me cairn terrier ( is wel een rashond met stamboom maar is gecastreert en dat mag niet op "echt" shows... jammer genoeg want iedereen zegt dat hij heeeeeel mooi is..! )

Ik weet niet of iemand weet of er ergens in alkmaar in de buurt een show is waar ik ook aan kan meedoen..! Knipoog pb me dan even..

Kusjes

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 22:00

Ok komt ie: Elk jaar zijn er zeker weten shows in: Apeldoorn, Spijkenisse, Culemborg, Emmen Aan deze shows met verschillende honden al eens deel genomen. Je moet even kijken op de site van die kynologenclubs.
Apeldoorn is AKC
Emmen is kc GNON
De rest weet ik de naam niet zo, ik geloof ook Voorne-Putten.
De sites zijn wel te vinden op Google.nl
Mijn Jack russel is in Emmen paar maal in de prijzen gevallen en ook in Apeldoorn. Mijn labradorreu is in Emmen 1e geworden, was de eerste en enigste show met hem.
groetjes Cindy

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 23:03

ik zou wel shows met m'n rottweiler willen lopen alleen hij is super druk en vliegt helaas andere mannetjes aan dus dat gaat niet werken Verdrietig

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-04 23:24

Spetter schreef:
Ok komt ie: Elk jaar zijn er zeker weten shows in: Apeldoorn, Spijkenisse, Culemborg, Emmen Aan deze shows met verschillende honden al eens deel genomen. Je moet even kijken op de site van die kynologenclubs.
Apeldoorn is AKC
Emmen is kc GNON
De rest weet ik de naam niet zo, ik geloof ook Voorne-Putten.
De sites zijn wel te vinden op Google.nl
Mijn Jack russel is in Emmen paar maal in de prijzen gevallen en ook in Apeldoorn. Mijn labradorreu is in Emmen 1e geworden, was de eerste en enigste show met hem.
groetjes Cindy

heb jij foto van jou reu van toen met die show. hoe moet je die voordragen en zo? mag je al mee doen als je nog maar een jonge hond hebt (10 maanden)