mijn vader heeft een puppie gekocht...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

loesjuhh

mijn vader heeft een puppie gekocht...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-04 19:59

wij hebben thuis al 2 dobermannen. iedereen denkt dat ze gevaarlijk zijn, omdat dobermannen vaak als waakhonden worden gebruikt. nou, onze honden zijn kei lief.. ze bijten niet, wat je ook doet..
maar wat had mijn vader weer voor plan: hij wilde er een hondje bij. hij gaat namelijk altijd met zijn hond naar de hondenclub en wilde een nieuwe hond voor de sport... maar van ons mam mocht het niet. nou ik sta in het weekend dus altijd vroeg op en mijn vader dus ook een keer. gaat de telefoon en die pak ik dus op. mijn vader zegt: ,,ik ben niet thuis hè?!'' Knipoog en belt er dus een mevrouw van de kennel. ze vraagt of mijn vader thuis is.. ik kan dus niet goed liegen... uh.. uh.. hij is NOG NIET thuis (is ut smorgens vroeg...) uh.. hij is alweer weg Bloos! !
zij zegt: ,,vraag je dan of hij mij terug belt, het gaat over het nieuwe hondje..'' ik hang op en vertel het tegen mijn vader. hij bleef deze 2 weken steeds zeuren en vertelde lachend steeds: ik ga zaterdag het hondje halen!! en nu kwam ik vandaag thuis, ligt er een puppie in de garage *LOL* ik vind het best leuk, daar nie van... maar gewoon. das tipisch mijn vader Bloos Haha!
mijn broer zei dat we hem weer verkopen aan iemand anders, maar dat moet ik eerst zien Haha!

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 20:02

Hihihi Haha!

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 20:53

Oh wat leuk! Echt super toch?

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 21:09

een Dober?

JumpingRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 21:50

heb jij effe geluk! Knipoog

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 11:55

Wat leuk!

Foto?! Haha!

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 16:12

haha grappig..Zo heb ik het ook gedaan met bijna alle huisdieren (behalve met 1 poes) en het werkt want ze zijn er allemaal nog steeds Haha!

bakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 19:18

leuk jho!!
en dit is weer een dober of enit???
(leen mij jou pa Haha! )

loesjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-04 11:06

ik zal vandaag proberen leuke foto's te maken! ik zet ze vanaaf ofzo wel op de computer!

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 11:18

zo heb ik het ook aangepakt met mijn hondje en die mocht gelukkig blijven Haha! Anders was ie naar vrienden gegaan en had ik m gekregen als ik klaar ben met mn school maar dat was gelukkig niet nodig
ben erg benieuwd naar foto's

loesjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-04 08:33

sorry, het was gisteravond niet gelukt, ik zet ze wel vanavond of vanmiddag erop (nu doe ik het echt!!)

orban

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 13:22

Bij mijn ouders vroeger hadden we ook een dobberman. Dat was pas een hond van goud lief, aanhankelijk, waakzaam echt een tophond!

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 15:29

Ow ik vind een Dobermann echt helemaal geweldig Lovers

Foto foto foto Vork

loesjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-04 16:49

dit zijn de foto's:
hier kijkt Ylco heel onschuldig Schijnheilig :
Afbeelding
Ylco:
Afbeelding
zijn hele lijfie:
Afbeelding

loesjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-04 16:50

kijk in mijn profiel voor foto's van onze andere dobermann!

loesjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-04 16:54

het nadeel van een dobermann uitlaten, WAT ZEG IK NOUJ Boos! niet het nadeel van de hond, maar de mensen die je tegen komt!
ik heb heel vaak het gevoel dat mensen bang zijn voor dobermannen! ze fietsen met een hele grote bocht om je heen en zijn opeens heel stil en gaan snel voorbij... dat gebeurt als ik andere honden uitlaat nooit! maar laatst kwamen 2 kleine jongetjes naar mij toe: MEVROUW Bloos maar ik UW hondje aaien (dat was die grootste hond..) dus hun die hond de hele tijd aaien! zeg ik: ik moet weer verder.. hun: wat jammer, het is zo'n lieve hond, mag ik hem morgen en dan en dan weer aaien?
waarom zijn dan volwassenen er wel bang voor Verward ik weet niet wat er eng aan is. oke, veel dobermannen worden als waakhonden gebruikt, maar dan zijn toch niet alle dobermannen vals?!! Boos!
sorry, dat moes er ff uit Bloos Haha!

orban

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 19:56

Toen wij die dobberman hadden kwam mijn nonkel nooit langs achter binnen hij was ook bang voor hem. En het was toch een schat van een beest hij liet zijn tanden zien als iemand kwam maar dat was niet van boosheid. Eigenlijk lachte hij meer om de mensen te begroeten.

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 19:58

Aaah wat een leukerd!! Lovers
Mooie naam ook!

loesjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-04 21:55

bedankt!

wyko

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 10:30

Wat een leuke hond.
Veel plezier ermee.
En het is inderdaad erg jammer dat mensen vaak zo'n vooroordeel hebben bij de Dobermann.
Ik merk het ook als ik met mijn Rottweiler loop, dan gaan ze er met een boog omheen en dan nog met de vraag of ik haar wel echt goed vasthoud.
En dat terwijl mijn hond geen vlieg kwaad doet.

loesjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-04 10:33

ja, dat vind ik ook best erg. iedereen kijkt je dan aan zo van: hou die hond alsjeblieft goed vast!
het zijn gewoon kei leuke honden!!

Vinaba

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 11:27

mijn moeder wilt ook een dobermann maar we kunnen geen grote hond nemen Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 14:50

Wat lieffff Lachen.. Ik vind ze dus echt absoluut niet eng.. Ze zijn toch gewoon hardstikke lief Lachen!

pingu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 23:11

wij hadden vroeger ook een zwarte dobermann, Boy heette hij, en hij was echt enorm lief. zo een lieve knuffel!! nu hebben we een bruine dobermann, ze heet Lana, en ook zij is een lief maar wel speels beest!Ze hapt wel naar de koord als je er mee speelt, en als je pech hebt, zitten je vingers er bij, maar het is niet bewust dat ze bijt. dobermannen zijn inderdaad niet altijd agressief!Maar ik denk dat het vooral aan de opvoeding ligt.er zijn mensen die hun honden opvoeden als vechtmachine of als vreselijk agressieve beesten. maar in dit geval zijn meestal de baasjes agressief, en de beestjes kunnen er ook niets aan doen dat hun baasje hun zo opgevoed heeft! wij hebben ook een duitse herder, die worden gebruikt als politiehonden, en zien er daar ook kwaadaardig uit. die van ons niet hoor!! het is zo een lieverdje, je kan alles met haar doen, ze zal nooit bijten, alleen wat speels happen als je met haar speelt.
en toch waken ze allebei heel goed. het uiterlijk van een hond doet ook veel. vaak schuilt achter een kwaad uiterlijk een heel lieve hond.

Fiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 02:15

Leuk puppietje!

trouwens goed idee van je vader! *LOL* ga ik ook eens proberen Vork