Poserende Kater in Sfeerlicht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Poserende Kater in Sfeerlicht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-04 23:37

Zoiets dan Knipoog

Afbeelding

Mijn stoere kater Taliesin Cool

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 23:54

Hij poseert er echt voor he? Haha!
Erg mooie kat, trouwens...

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 07:59

Alleen al die blik in zijn ogen... *LOL* Hij ligt er wel bij als een heuse prins, zo op zijn rode kussen .

Splinter

Berichten: 4271
Geregistreerd: 20-09-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 10:42

leuke foto!
Ook hele leuke kat!
Die pootjes zo gekruist zijn ook superschattig!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-04 10:58

Dit zijn kussens van de kinderen, mijn vader heeft wat Formule 1 coureur shirts van Ferrari gehad en deze zijn nu kussens van gemaakt Lachen

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 09:07

Dan weet ie wel waar hij precies gaat liggen: een Ferrari-kat op een Ferrari-kussentje *LOL* .

Vinaba

Berichten: 9757
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 10:14

hahahaha echt lief is jou kat Lovers

remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 10:19

Wat kijkt hij zwoel..........Mijn Shariffe is op slag verliefd en wil weten of deze heer al bezet is.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-04 10:30

remi schreef:
Wat kijkt hij zwoel..........Mijn Shariffe is op slag verliefd en wil weten of deze heer al bezet is.


Deze -ik ben inderdaad een heer en geen -jeweetwel- kater- laat weten dat hij in de bloei van zijn leven nog altijd wacht op zo'n uitnodiging en zeker van zo'n goed gekapte dame, doet zijn hart sneller kloppen Knipoog

Hij is anderhalf jaar oud en woont met 2 gesteriliseerde dames van 8 jaar oud die geen interesse hebben Knipoog

Annick

Berichten: 1371
Geregistreerd: 10-04-03
Woonplaats: Vlissingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 10:34

wat een mooi ding zeg, hij heeft vast veel karakter zo te zien

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-04 10:37

Af en toe een beetje te veel karakter, meneer is voor niets en niemand bang. Terwijl het een angstig kitten was uit een half verwilderde poes op een boerderij. Dit is een kater die blijft liggen als jij terug op je plaats gaat zitten...

remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 10:42

orri schreef:
Deze -ik ben inderdaad een heer en geen -jeweetwel- kater- laat weten dat hij in de bloei van zijn leven nog altijd wacht op zo'n uitnodiging en zeker van zo'n goed gekapte dame, doet zijn hart sneller kloppen Knipoog

Hij is anderhalf jaar oud en woont met 2 gesteriliseerde dames van 8 jaar oud die geen interesse hebben Knipoog



Bloos! Ik ( Shariffe ) woon samen met 2 je weet wel katers( waarvan 1 erg jaloers is aangelegd, het bezitterige typje Haha! ) Ik ben 3 jaar dus misschien verschillen we wat in leeftijd, maar voor een jonge kater zoals jij kan ik misschien wel wat tijd vrij maken Schijnheilig Graag zou ik wat meer over je willen weten voornamelijk wat je hobby's zijn en waar je intresses liggen Knipoog

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-04 10:51

Lieve charmante Shariff,

Mijn interesse gaat natuurlijk uit naar zo'n prachtige dame, leeftijd maakt uiteraard niet uit, waarom smachten naar een kitten als er zo'n fijne dame als U interesse in mij toont Knipoog

Downtown kater ben ik, opgegroeit als kitten op een stal en boerderij, daarna ben ik aangenomen als muizenvanger en vlei kater voor een vrouwke met kinderen. Daar woonde ik in een kattengemeenschap met zijn 6-en. Nu ik als nieuw beroep fotomodel ben heb ik geen muizen meer te vangen en richt ik mij op het verzinnen van zwoele posities op kussens, op rieten stoelen aan de voeten van de vrouw en er mooi uitzien en op tijd doorgeven wanneer er opnieuw eten in de bakjes moet komen. Helaas wordt mijn taak erg onderschat door de dames hier. Maar ik ben net te veel mans om me daar veel van aan te trekken.

We hebben hier wel 12 snacks in huis maar het vrouwke ziet niet in dat die straks te groot zijn om nog op te eten, frustrerend mensen Schijnheilig

En, lieve Shariff, vertel mij eens wat zo'n beauty als U bezig houdt...

remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 11:12

Lieve Taliesin

Tja ik ben een dame van stand, een zuiverdere bloedlijn als die waar ik uit voort ben gekomen zul je niet snel vinden. Ik ben opgegroeid in Duitsland en ben vervolgens ontvoerd naar een plek waar ik nu nog nachtmerries over heb. ( een Cattery) ik moest mee naar shows( dat was het leuke gedeelte) en toen ik oud genoeg bevonden was werdt er een man voor mij gezocht( uitgehuwelijkt) het was de bedoeling dat ik zou zorgen voor nageslacht, om de Lachtentals bloedlijn niet te laten uitsterven. Tijdens dit hele slechte huwelijk( verkrachtingen, mishandelingen gedwongen tot het hebben van gemeenschap met andere mannen) bleek dat ik niet in staat was om in deze erbarmelijke omstandigheden zwanger te raken( het was ook bijzonder druk in het huis) ( 21 andere katten) maar op een dag kwam er iemand langs die wel het benodigde losgeld wilde betalen( remi) en ben ik liefdevol opgevangen op deze mooie woonboerderij.

Mijn hobby's zijn: Lolly's eten ( chup-a-chup) , ruzie maken met Omar ( en het natuurlijk weer goed maken Bloos ) Verder trek ik regelmatig sprintjes door het hele huis om in conditie te blijven, ik hou ook erg van aandacht en doe er ook alles aan om er voor te zorgen dat iedereen wel op MIJ let.

Verder ben ik een zeer gewild fotomodel en heb al diverse beauty contests gewonnen. Hier ben ik al op zeer jeugdige leeftijd mee begonnen, maar aangezien Remi vond dat ik een beetje kapsones kreeg en zij geen zin had om de hele dag in mijn schaduw te staan zit dat er voorlopig niet meer in.

Ik hoop snel weer wat van je te horen Lovers