welk ras

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_kath

welk ras

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-04 10:45

Ik wil dus graag een hondje.....in eerste instantie ben ik gek op grote honden maar dat is gewoon echt niet handig in een appartement.

Ik werk full-time maar mn zusje is wel de hele dag thuis en wil de hond dan graag uitlaten...ook heb ik de mogelijkheid om de hond de hele dag lekker op stal brengen ...dus het is niet dat de hond de hele dag alleen thuis zal zitten....en in uiterste nood heb ik het nummer van een goede uitlaatservice.

Maar nu zit ik een beetje te denken wel ras ik dan zal nemen....of kruising maakt me niet uit eigenlijk...maar omdat het best wel eens kan voorkomen dat ie alleen thuis zal zitten,moet ie daar wel tegen kunnen natuurlijk!

ga vanmiddag even op internet kijken voor een hondje uit het asiel ...maar tot die tijd....iemand suggesties??!!

Vinaba

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 10:59

mischien een leuke jack russel ofzo Lachen

wyko

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 14:48

Een Rottweiler, zijn erg leuke honden, alleen als je op een etage woont is het traplopen niet zo geschikt.

_kath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-04 16:53

wyko schreef:
Een Rottweiler, zijn erg leuke honden, alleen als je op een etage woont is het traplopen niet zo geschikt.

ik ben ook helemaal gek van rotties! Lovers ..mn zusje vind ze alleen dood eng hahahaha...en ik woon met haar samen...moet dus wel een heeeel klein beetje met haar rekening houden......................klein beetje maar!

maar ik heb een hele leuke hond gevonden ...een podenco...Ashley...ga ik volgend weekend naar kijken.

picture:

Afbeelding

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 23:27

Leuk beestje! ziet er gaaf uit. Veel plezier met het kijken naar haar en hopen dat ze wat voor je is.

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 10:34

Rottweilerx labrador zijn echt onwijs leuk! Franse Bulldog's zijn ook onwijs gaaf! Of een labrador!!

Maarre die van de foto is ook leuk , hopen dat het wat wordt!