een rode kater voor mijn deur

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

shantihdior

een rode kater voor mijn deur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-04 10:09

kom ik gister thuis, zit er een rode kater voor mijn deur.
beetje vreemd als je op een flat vier hoog woont.ik hem mee naar binnen genomen.mijn eigen katten vonden het niet zo leuk maar ik kan dat arme dier toch niet laten zitten.hij voelde zich gelijk thuis want na even wat rond gesnuffeld te hebben ging hij gelijk op de bank liggen.ik heb gelijk een briefje gemaakt en beneden in de hal opgehangen want mss was zijn baasje hem wel kwijt en zouden ze hem wel missen.ik ook de vijfde etage nagegaan en de derde ,en helemaal noppes.als er nou echt helemaal niemand komt mag hij van mij wel blijven.de kids vinden hem ook helemaal geweldig en de hond vind het ook best.zo ben ik afgelopen jaar dus ook aan mijn vogeltje gekomen,zat ook in oktober voor mijn deur.het lijkt wel of ze mij uitzoeken hahahh.

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 10:53

Verplaatst naar Beestenboel

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 12:53

Ik zou het asiel, amevedi en de locale DA ook eventjes bellen! maar ik ken het verschijnsel, zo heb ik nu dan 6 katten !

Tomaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 13:06

En dan heb je er een kat bij... *hebben zelf ook 2 asielzoekers* Ziet hij er wel goed uit dan?

Lindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 16:58

Lindy schreef:
Amivedi en de dierenambulance registreren vermiste en gevonden katten, dus geef in ieder geval de gegevens aan hen door. Je kunt ook een briefje ophangen in het asiel oid, daar bellen mensen die hun kat kwijt zijn ook heen. Het zou makkelijk zijn als de kat een chip zou hebben, probeer ergens een evt chip te laten lezen, dit kan vaak ook in het asiel. Ik zou het eerst een paar dagen afwachten, mocht je geen eigenaar kunnen vinden, en je wilt het zelf ook niet houden, dan kun je de dierenambulance bellen om hem op te komen halen. Lachen

Houd rekening met verduistering van een kat en de wet. Ik weet niet precies hoe dit zit, maar ik kan je er iig op wijzen. Wil het vanavond ook wel even navragen voor je. Lachen

shantihdior

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-04 09:13

ik denk dat hij toch uit de flat moet komen.ik horde van iemand uit de flat dat hij al een tijdje in de flat rondloopt.ik zal ook nog een briefje ophangen bij de supermarkt.maar ik vrees toch dat hij gedumpt is.en ik zal ook amivedi even bellen en zolang mag hij wel hier blijven.je kan merken dat het een binnen kat is en honden,katten en kinderen gewend is.aan de ene kant hoop ik dat er niemand komt om hem op te halen ,voor de kinderen dan en een klein beetje voor mijzelf

Vinaba

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 11:17

het is allemaal wat mischien moet je het ook bij de politie doen
of zit ik nou op het verkeerde pat?

shantihdior

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-04 11:42

ik geloof niet dat de politie mij ziet aankomen voor dit.ze komen niet eens als ze je ruit van de auto hebben ingeslagen.