Alweer een kat weg, het moet niet gekker worden!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bojangles

Alweer een kat weg, het moet niet gekker worden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-04 23:26

Huilen

Nog een kat weg... Zoals jullie misschien wel hebben gelezen waren we Ludo al kwijt (hij is nog steeds niet terug, al vermist sinds 12-8) en nu is onze andere poes ook al 5 dagen niet thuis geweest Huilen Enkele maanden terug is onze andere poes met opzet vergiftigd geweest Huilen Huilen

Ik begin er gewoon haast iets van te denken!!!
Ludo is echt niks meer van vernomen, zo pats boem weg terwijl hij hier altijd om het blok rondloopt achter op de parkeerplaats. En nu Zips ook ineens niet meer gezien.

Pff moet het even kwijt.
Hoorde net ergens klaaglijk gemiauw, maar waar ik heb overal al gezocht beneden. Het leek wel van ergens vandaag te komen, maar waar, neem aan dat mijn buren ze niet hebben Er lopen hier zoveel katten rond........

Huilen

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 00:59

Jeetje wat vervelend. Zit je kat niet ergens opgesloten, bij iemand in de schuur? Heeft mn tante namelijk ook eens gehad: kat opgesloten in de garage van de buren, na een paar dagen kon ie er pas uit.

Succes en sterkte!

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-04 09:25

Ze is nog steeds niet terug.....
Onze andere poes mag alleen nog even heel kort naar buiten, maar als wij weg zijn dan moet ze binnen zijn. Zo kunnen we nog een beetje op haar letten. Helemaal binnen houden lukt gewoon niet, ze is gewend buiten te lopen, dan wordt ze helemaal gek.

Ik baal er van dat ik straks moet werken, ging liever de hele dag naar Zips zoeken.... Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 09:30

He bah wat maak jij vervelende dingen mee zeg met die poezebeesten. Scheve mond Ik hoop echt voor je dat je hem terugkrijgt. Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 09:33

Ik weet wat je doormaakt. Die van mij zijn als sinds begin Augustus weg. Amivedi gebeld, over briefjes gehangen en gezocht maar nog steeds niets Verdrietig. Sterkte!

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-04 09:46

Dit is onderhand mijn 3de kat al.... 3 jaar terug ben ik er ook al eentje kwijtgeraakt.
Ludo was al 1,5 jaar oud en had hem van kitten af aan, Zips was 2,5 jaar en heb ik ook van kitten af aan, dan ben je er toch heel erg aan gehecht hoor! Boos! Boos!

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 14:28

Ik weet ook wat je doormaakt. Onze kat is nog voor de zomer opeens plots verdwenen. En er hangen hier jongeren rond die met buksen op katten schieten. Ik droom er elke nacht over, elke nacht droom ik dat 'ie terugkomt. Het was echt mijn poezebeest. Sterkte Ach gut

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-04 14:56

Ik had laatst ook een keer verteld over 2 meiden (iets ouder dan mij), die wonen hier op de hoek, die wouden al een keer bijna Zips meenemen. Nou ja heel verhaal, maar ze vonden haar zo zielig omdat ze heel erg klein en tenger is (ze lijkt 6 maand oud maar is al 2,5 jaar ). Is ze dus niet gelukt.
Zag ik 1 van die meiden net ineens met een kattenbench lopen en in de auto zetten en ze reed weg..........
Pff vreemd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 14:02

Jee Scheve mond ik leef echt met je mee..
ik ben zelf zo gehecht aan mn poezebeest, als ze weg zou zijn... jee...
Onze vorige kat is weleens een week weggeweest, die was aan de andere kant van het spoor gegaan, waar ze nog nooit geweest was denk ik.
Iig, t duurde even, maar ze is weer terug gekomen!

Pas was ik de kat kwijt, een dag lang heb ik gezocht...
zat ze in de klerenkast van mn moeder opgesloten Scheve mond
En ik maar roepen, ze miauwt ook niet als ik voor de kastdeur sta...!

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-04 19:47

Nog steeds niks.

Morgen gaan we briefjes ophangen Scheve mond

Tienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 15:58

aaah niet weer he Scheve mond
veel sterte Ach gut