Rammen worden vanmiddag gecastreerd..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lame

Rammen worden vanmiddag gecastreerd..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-04 12:07

en ik ben een beetje zenuwachtig.. vind het een beetje zielig..

Heb ze vanochtend vroeg nog maar even geknuffeld, na vanmiddag kijken ze mij waarschijnlijk niet meer aan..

Het is wel nodig anders krijgen we wat vreemde familieverhoudingen binnen de groep.. Maar ze zijn zo lief en aanhankelijk en ik ben zo bang dat dat straks helemaal weg is...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 12:44

Tja, ik heb niet zoveel verstand van rammen.. Maar ik dacht dat ze juist liever werden na een castratie? Lachen

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 16:54

Ja, dat blijkt wel dat ze dan liever worden. Nog erger, een vriendin van mijn moeder heeft ook veel konijnen, die castreert ze gewoon zelf!

wyko

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 17:53

Mijn rammetje was altijd al aanhankelijk, maar na de castratie is het nog erger geworden.

schapendoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 18:49

mijn allertofste konijn, Sup, moest helaas gecastreerd worden omdat hij geinfecteerde teelballen had.
voor de operatie was hij net een hond: als wij in de tuin bezig waren of buiten waren, liep hij altijd met ons mee. sinds zijn operatie wil hij zelfs zijn hok niet meer uit en is hij helemaal in zichzelf gekeerd, de arme jongen.
ik hoop voor je dat jou rammetjes nergens last van hebben. ik moet er wel bij zeggen dat sup al wel 5 jaar oud is. maar goed, suc6 ermee en hopelijk worden ze nog tammer.

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-04 09:20

Mijn rammen zijn schaaprammen, geen konijnrammen..

Het is gelukkig erg goed gegaan.. Ik moest de achterpoten vast houden, de eerste snee die de DA deed, spoot het bloed recht in mijn gezicht..(lekker).. Toen zag vriendlief het al niet meer zitten en is hem gesmeerd.. Binnen een half uur waren ze allebei geholpen. Het stelt echt niks voor als je het zo ziet. Maar dat het pijnlijk voor hun was toen de verdoving uitgewerkt was, dat kon je wel goed merken. Dat vond ik echt heel zielig..

Ze zijn tot zaterdagmiddag heel minnetjes geweest.. Gisterochtend kwamen ze voor het eerst weer op mij afgerend.. Ben er blij van..

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 22:13

Ze hebben het je dus helemaal vergeven? Mooi!!!!! Knuffel ze maar ff van me ! Knipoog

Nipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 17:10

Rammetjes castreren ze toch met een rubber ring? hebben ze met die van ons altijd gedaan.