ik ben een super lieve cavia van ongeveer 2 jaartjes jong! mijn baasje zit nu op een nieuwe school en is vaak de hele dag weg! hierdoor ben ik erg veel alleen en dit vind ik niet zo leuk! ze is ook opzoek naar een kamer in de buurt van haar school! als ze deze vind gaat ze dus op kamers en heeft ze al helemaal geen plek meer voor mij. dit vind ze erg jammer want ze houdt heel veel van mij, maar een ander baasje is dan waarschijnlijk wel het beste! er is een ongelukje met mijn hok gebeurd.. zit er nog wel in hoor.. maaruh hij is nie meer helemaal heel. Als je mij zou willen krijg je mn voerbakje, drinkvlesje, huisje voor in hok en een zelfgemaakte buitenren erbij! tel: 0316-221734 Ik woon in Didam
groetjes (helaas foto onmogelijk)
Anoniem
Geplaatst: 14-10-04 19:44
Mannetje/ vrouwtje? Wel handig te vermelden voor geinteresseerden.
En hij/ zij zit dus alleen?
Lindy
Geplaatst: 16-10-04 17:04
Kennelijk wel, maar daarom zoekt ze er dus ook iemand anders voor. Kleur, soort en geslacht is inderdaad handig om erbij te vermelden.
Jolliegirl
Geplaatst: 16-10-04 19:18
hmm mijn cavia is dus derneet doodgegaan zou wel een nieuwe willen, maar heb je echt nergens een foto??
riviera2
Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-04 16:34
ey mensen sorry voor mijn late reactie.. druk met school het is een mannetje, soort geen idee? korthaar, kleur: van alles foto week nie hoe ik die hier op moet krijgen.. kan hem eventueel wel met msn versturen?