Vanavond komen ze :D

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Faline

Vanavond komen ze :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-04 17:16

Mijn oom en tante hadden een hond die best wel dik aan het worden was. Tijd voor een dieet dacht mijn tante. Vlak daarna werden haar uiers dikker, nou ja dan moest ze schijnzwanger zijn.. Rolleyes
Mijn oom had al eens voorzicht geopperd dat ze misschien ook wel eens echt zwanger kon zijn, maar nee, dat kon echt niet volgens mijn tante.
Zo'n 3 weken nadat het arme beestje op dieet was gezet moest ze bevallen en ze snapten die dag al niet helemaal wat er aan de hand was, totdat er 5 jonge hondjes lagen...
Tja en die moesten natuurlijk een tehuis hebben.
Mijn ouders wilden dan nu toch wel weer een hond en we besloten dus een van de teefjes te adopteren Haha! En afgelopen zondag vertelden mn ouders me nog dat ze toch ook maar hadden besloten om het hondje waar ik meteen verliefd op was ook te adopteren Haha! Eigenlijk zouden we er nl maar een 1 teefje meenemen en dat was een andere als die ik en dat was niet dezelfde als die ik leuk vond. Maargoed, zo hebben ze aan elkaar ook een maatje en het leukste is dat ze uit 1 nest komen, het zijn beide teefjes. (Het zijn kruisingen tussen een labrador en een golden retriever (beide ouders zijn kruisingen tussen labrador en een golden)

Het ene hondje gaat Kyra heten en die is van mn zusje, de andere is die van mij en die gaat Kaya heten

Dis die van mij Lovers
Die daarachter is die van mn zusje.
Afbeelding

Dit is ook die van mij Haha!
Afbeelding

Links die van mn zusje rechts die van mij... Zoek de verschillen *LOL*
Afbeelding

Ze zijn er trouwens nog niet, dit zijn foto's van 2 weken terug. Maar vanavond komen ze. Haha! Ze zijn dan 7 en een halve week. Ik vind het persoonlijk nog net iets te jong, maar de moeder laat ze al niet meer drinken ed en zij wilden ze nu wel kwijt.

Dydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 17:27

gaaF1 maak je dan foto's ? ik zou ze dan ook graag willen zien hahaha Haha!

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 17:41

Wat leuk dat jullie 2 puppies krijgen! Echt schatjes! Lachen
Succes met de opvoeding! een pupje is soms al erg, laat staan als er 2 kattekwaad uit gaan halen. Haha!

Sjintoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 19:14

hoe hou je ze uit elkaar???

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 19:47

Sjintoo schreef:
hoe hou je ze uit elkaar???

Weet je dat ik daar net aan zat te denken???? Haha!

Trouwens hoe kan je tante der hond nou zwanger zijn zonder dat zij dat wisten??? Verward
Je weet toch wanneer je hond loops is je haar extra in de gaten moet houden. *LOL*

schapendoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 20:17

WIL IK OOK!!!!!
ik loop al jaren te zeuren bij pa en ma dat het enigste dat er bij ons nog ontbreekt een hond is. maarja, aangezien we een super-scheiterige kat hebben, die waarschijnlijk een acuut hartaanval zou krijgen wanneer we een hond nemen, zit het er, vrees ik, voorlopig nog niet in.

Maar het zijn echt droppies, precies mijn soort hond!!!!

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-04 23:00

het ene hondje heeft witte teentjes (die van mn zusje) en die van mij heeft een geknakt staartje, uiteindje staat in een hoek van 90 graden, had ie al vanaf dat ie werd geboren. En die van mij is nu ook nog veeel dikker dan die van mn zusje *LOL*
Ben trouwens benieuwd hoe onze kat er op gaat reageren (we hebben er 3 maar die andere 2 zijn wel honden gewend, de derde is nog maar net een paar maanden oud Knipoog)

Die hond van hun was m waarschijnlijk een keer gepeerd naar de achterburen en die hebben een reu Knipoog maar dat hebben ze niet doorgehad, dat die hond even is weg geweest Bloos!

Sjintoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 07:51

ivm met die introductie met de kat kan ik je wel een hint geven. Probeer zowel van de hond, als van de kat de staart vast te houden. Een kat kwispelt als ze kwaad is en een hond als hij blij is. Dit zouden beide partijen anders wel eens verkeerd kunnen interpreteren.

Lindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 16:53

Ja, ze zien lief!! Haha!

Alleen zeiden jullie steeds tegen me dat het een kruising was tussen een stabij en een labrador Tong uitsteken