Vanmorgen bleek dus dat het niet de kat van de buren is. Ik heb deze kat ook niet eerder hier in de straat zien lopen. Mijn moeder had haar even buiten gezet maar ze wil echt bij ons naar binnen

Ik heb zelf ook nog een kat dus gelukkig alles in huis want het arme beest was uitgehongerd en uitgedroogd.
Ik denk dus dat het een weggelopen kat is, ben al bij de supermarkt geweest, was wel een kat vermist maar niet deze.
Ben nu van plan om maar de dierenartsen en het dierenasiel te bellen of er een kat vermist is.
Weten jullie misschien nog meer instanties waar er vermiste dieren worden opgegeven? Ik ga iig met haar naar de dierenarts om te controleren of ze een chip heeft (heb zelf al gevoeld maar kan niks vinden, ze heeft ook geen halsbandje om)
En hoe lang zou ik moeten zoeken naar een eigenaar? Want mijn moeder begon gelijk: als je geen eigenaar vind is t of zelf houden of naar het asiel. Ik weet wel dat als het zover komt dat ik het beestje zelf ga proberen te houden, als het gaat met mijn andere kat...