Mijn nieuwe hamster is een vrouwtje. Ik heb haar van iemand die er vanaf wilde. Zelf heb ik al en mannetje . Beide zijn goudhamsters. Vannacht was het vrouwtje zooo irritant aan het knagen aan de tralies dat ik de tralies heb vervangen door 2 boeken (aan de bovenkant). Dus ik kijk vanmorgen, ja hoor, het boek was verschoven (en het was nog wel een heel zwaar!) Het eerste wat ik dacht was: die zit bij Henk (=mannetje). ze zitten nl al een hele week naar elkaar te piepen en willen bij elkaar zijn. Dus ik doe Henk zn huisje open, liggen ze daar heel schattig tegen elkaar aan te slapen en kijken me allebei met van die duffe ogen aan zo van 'wat moet jij hier nou?'. Ik moest wel lachen, maar vrees toch het ergste: hamsterbaby's.....Wel zullen zien over 16 dagen. en dan maar hopen dat ik ze kwijt kan!
_Rianne_
Geplaatst: 13-10-04 23:38
hoe kwam ze bij henk in de kooi dan??
lonnie
Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-04 09:48
nou henk heeft alleen een bodem van een kooi, zonder deksel, hij loopt savonds altijd los op mn kamer
Anoniem
Geplaatst: 14-10-04 09:53
Das ook niet al te slim van je he. Hamster zijn beresterk.
lonnie
Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-04 09:56
haha ja echt heel erg, ik dacht nog zo, toen ik zag dat ze n vrouwtje was ipv een mannetje 'die moet ik nooit laten ontsnappen'!. Maarja...Maar ze zijn wel schattig met z'n tween, vooral Henk blijft er nuchter onder, maar zij doet alles om z'n aandacht te trekken. En die 2 slaperige koppies in dat huisje vergeet ik nooit meer, dat was echt heel schattig
Anoniem
Geplaatst: 14-10-04 10:01
Hahaha. Maar heb je ze nu wel weer uit elkaar gehaald?
lonnie
Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-04 10:06
ja meteen toen ik ze zag, hopen maar dat er niks is gebeurd!
Anoniem
Geplaatst: 14-10-04 10:13
Daar zal ik maar niet vanuit gaan. Een vrouwtje duldt namelijk alleen een mannetje in haar buurt als ze willig is, anders zal ze hem aanvallen.