) kijken en toen hoorde ik een miauw. Ik deed even de deur open en daar staat Floortje voor de deur, een poes van ons die al ongeveer 3 maanden kwijt was! Ik dacht allang dat ze onder de auto was gekomen ofzo
. Ze is waarschijnlijk gewoon bij andere mensen gaan 'wonen', want ze was lekker dik (niet over dik dus
) toen ze weer terugkwam en haar vacht was helemaal glad en glanzend
! Ik was echt verbaasd, nooit gedacht dat ze ooit nog terug zou komen, omdat het altijd ook al wel een redelijk schuwe kat was. Ze liep de hele tijd achter me aan
, schatje
. Ik heb geen foto's van haar op de computer en de digicam is gecrasht maar ik zal een keer foto's maken want ze is een supermooie lapjeskat!
) hun weg naar huis altijd terug vinden. Heb ook ooit een verhaal gehoord van een kat die na een jaar (of meerdere jaren
) weer thuis kwam.
, we hebben een verkrachtkat, Nikita (jaaa, hij verkracht echt katten) en die wil dus bovenop alle andere poezen en Floortje die kon niet zo goed van zich afbijten
.
!
Maar mijn kat is een kater die weg is en die zal wel op jacht zijn gegaan, of verdwaald of doodgereden, k wou dat ik het zeker wist dat ie dood was, dan weet je het tenminste
.
.