Floortje (poes) na 3 maanden weer terug!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Tiara

Floortje (poes) na 3 maanden weer terug!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-04 20:22

Ik ging even bij Macho en Brutus (onze jonge poesjes Lachen ) kijken en toen hoorde ik een miauw. Ik deed even de deur open en daar staat Floortje voor de deur, een poes van ons die al ongeveer 3 maanden kwijt was! Ik dacht allang dat ze onder de auto was gekomen ofzo Scheve mond .
Ze is waarschijnlijk gewoon bij andere mensen gaan 'wonen', want ze was lekker dik (niet over dik dus Tong uitsteken ) toen ze weer terugkwam en haar vacht was helemaal glad en glanzend ! Ik was echt verbaasd, nooit gedacht dat ze ooit nog terug zou komen, omdat het altijd ook al wel een redelijk schuwe kat was. Ze liep de hele tijd achter me aan Lovers , schatje Tong uitsteken .
Ik heb geen foto's van haar op de computer en de digicam is gecrasht maar ik zal een keer foto's maken want ze is een supermooie lapjeskat!
Laatst bijgewerkt door _Tiara op 12-10-04 20:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Esther_1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 20:58

wat fijn dat ze terug is!!

Kanzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 10:23

Goed joh!!
Hang er maar gauw een halsbandje om met je adresgegevens, straks loopt ze weer terug naar haar opvangadresje en ben je haar alsnog kwijt...
Knuffel ze!!!

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 10:28

Goh, wat een geluk zeg...
Je hoort wel vaker dat katten (als ze bijv uit de auto gezet zijn Boos! ) hun weg naar huis altijd terug vinden. Heb ook ooit een verhaal gehoord van een kat die na een jaar (of meerdere jaren Verward ) weer thuis kwam.

Myra87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 11:58

Mijn kat is sinds 5 weken weg, hoop dat ie ook zo ineens weer trug komt, al denk ik dat ie dood gereden is Verdrietig

_Tiara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-04 16:14

Draverlove schreef:
Mijn kat is sinds 5 weken weg, hoop dat ie ook zo ineens weer trug komt, al denk ik dat ie dood gereden is Verdrietig

Ik hoop echt voor je dat ie weer terug komt , van Floortje dacht ik ook echt dat ze dood was, omdat het altijd ook al een beetje een schuwe kat was.

Ze was trouwens een beetje weggepest door de andere katten Bloos! , we hebben een verkrachtkat, Nikita (jaaa, hij verkracht echt katten) en die wil dus bovenop alle andere poezen en Floortje die kon niet zo goed van zich afbijten .
Ik ben echt blij *LOL* !

Myra87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 16:43

Jaa logisch dat je blij bent Haha! Maar mijn kat is een kater die weg is en die zal wel op jacht zijn gegaan, of verdwaald of doodgereden, k wou dat ik het zeker wist dat ie dood was, dan weet je het tenminste

_Tiara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-04 19:03

Ik dacht ook echt dat ze dood was, Spikey, een poes van ons is in de maaier gekomen donderdag, ik zij nog tegen Spikey toen ik modder op haar ging gooien (van het graf he): Doe de groetjes aan Floortje Bloos .
[BB] Spikey dood....

Myra87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 19:04

Chestnut schreef:
Ik dacht ook echt dat ze dood was, Spikey, een poes van ons is in de maaier gekomen donderdag, ik zij nog tegen Spikey toen ik modder op haar ging gooien (van het graf he): Doe de groetjes aan Floortje Bloos .
[BB] Spikey dood....

Aaah dat verhaal had ik gelezen van je kat, echt zielig, maar de groetjes zijn misschien wel aangekomen en is je kat trug gekomen Bloos!
Sorry denk wat vaag

_Tiara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-04 19:28

Haha, dat soort dingen kan ik ook denken hoor Tong uitsteken . Maar ik hoop dat je kat nog wel leeft Ach gut .

Myra87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 19:29

Chestnut schreef:
Haha, dat soort dingen kan ik ook denken hoor Tong uitsteken . Maar ik hoop dat je kat nog wel leeft Ach gut .

Tnx Lachen

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 20:42

Leuk hoor dat je kat weer terug is! als die het echt niet fijn vind bij de 'verkrachtkat' kun je die misschien beter wegdoen? Want anders heeft zo'n kat ook geen leven. Wij hebben ook helaas een kat weg moeten doen omdat die weggepest werd. gelukkig kon die naar me tante dus ik zie die kat nog regelmatig Lachen

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 21:41

FIjn voor je! Hoop dat mijn liefste kat na een half jaar ook weer terugkomt Verdrietig

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 11:23

Kanzi schreef:
Goed joh!!
Hang er maar gauw een halsbandje om met je adresgegevens, straks loopt ze weer terug naar haar opvangadresje en ben je haar alsnog kwijt...
Knuffel ze!!!

Geen halsbandje omdoen!! Levensgevaarlijk.
Beter is om haar te laten chippen. Veel veiliger, en dan staat ze ook geregistreerd, wat niet zo is als ze een halsband omheeft.

Wel fijn dat ze weer terug is! Die van ons is na 2 maanden ook weer terug, en die wordt nu meteen gechipt!

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 11:59

Gerbenfroh schreef:
FIjn voor je! Hoop dat mijn liefste kat na een half jaar ook weer terugkomt Verdrietig

En ik hoop (met de hoop in mijn schoenen) dat mijn poeske na 1 jaar terugkomt wandelen.. Verdrietig

maar jij hebt geluk gehad en dat wens ik iedereen toe!! Lovers

_Tiara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-04 19:47

Er zijn wel best veel mensen die hun kat missen Scheve mond . Floortje wil onze brokjes niet meer, onze melk niet meer en ze wil binnen slapen terwijl ze eerst altijd een plekje op zolder ofzo in het stro zocht. Ze is daar flink verwent Tong uitsteken .