Mijn vriend heeft gister al geprobeerd hem in zijn nekvel te pakken, we hebben hard nee geroepen, in de handen klappen maar niets hielp. Hij lijkt wel vals ofzo. Blazen, rug omhoog, heel eng kijken en echt gericht naar je hoofd vliegen brrr echt om eng van te worden. Heb hem zelfs per ongeluk een keer naar de andere kant van de kamer zowat geslingerd
omdat hij me aanvloog weet het heel fout maar het was een schrik/reflexreactie. Hier keek hij ook niet van op en ging gewoon weer verder. Durf het licht niet eens uit te doen als ik ga slapen en heb hem dan ook vanacht op hoop van zege (snoeren zijn nog niet helemaal weggewerkt) in de woonkamer laten overnachten.Ken hem gewoon niet terug van het weekend was hij zo aanhankelijk en leuk speels. Lekker op je schoot liggen en knorren en nu
Weet niet hoe veel strenger we hem nog aan moeten pakken ben bang dat hij dan helemaal vals word en bang van ons word. Probeer de plantenspuit nog en vraag de da vanavond even. Dit is mijn 1e kitten (en kat) mijn vriend heeft er al meerdere gehad maar dat maakt je ook wat onzeker.