Ridgeback met geamputeerde teen!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Renske_

Ridgeback met geamputeerde teen!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-04 23:56

arme kevin Ach gut

door zn lompe gedrag was zo teentje gebroken en uit de kom en waren de pezen afgescheurd, na een rampzalige ochtend bij de DA (hij draait door en komt door de verdovingen heen en wordt agressief enzo) waren we nog niets opgeschoten, hij ging flippen op de brancard richting rontgen, viel van de brancard waar hij op vastgebonden lag(onder verdoving) en door de val zat zn teen weer recht, dus mocht ie mee naar huis

teentje bleef echter uit de kom gaan, en opereren werd milimeter werk, met controle onderzoeken, dus nog vaker naar de DA, dat werd ons afgeraden, amputeren was de enige oplossing

zo gezegd zo gedaan

teentje is eraf gehaald en na 3 dagen in wit verband met blauwe hondenpootjes loopt kevin weer trots rond Lachen

zo hoort het te zijn.....
Afbeelding

Afbeelding

en zo is het dus nu

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

wordt vervolgd.....

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 16:00

Aaah wat naar, maar ziet er verder netjes uit Lachen

_Tiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 18:56

Aah Ach gut ... Heb je ook een gewone foto van Kevin? Ik vind Ridgebacks echt mooi honden namelijk Lachen ! Ik ga even in je profiel kijken of daar nog foto's in staan Haha! .

Daisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 20:15

Ahhh Ach gut
Maar het ziet er wel netjes uit Lachen

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 20:19

ieeehh ziet er eng uit! Wordt dat nu niet vies enzo? Zie ik op die tweede foto nou bloedspetters?

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-04 22:38

t gaat niet goed met zn pootje Scheve mond de antibiotica-kuur is inmiddels af en 1 hechting heeft kevin er zelf uitgehaald met het schoonlikken van zn poot, maar t is aan het ontsteken....

lintjuuuh, das geen bloed maar kwijl, hij wilde alleen maar stilzitten voor de foto als ik een stukje brood in mn hand had, en daarom ging ie kwijlen Clown

Chestnut, ik heb heeeeeel veel foto's van de ridgebacks, alleen niet veel online staan Scheve mond we hebben er nml 2, ook nog een teefje Samra (dankzij haar ging kevin zo druk tekeer in t bos dat ie zn teentje brak)

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 00:00

Ik vind het er op de foto's nog wel netjes uitzien. Dat het gaat ontsteken is wat minder goed...Hopelijk komt het snel weer goed.