Ik zou een TPLO operatie krijgen aan allebei mijn achterpoten en er zou me een zware tijd te gemoed staan..een operatie van ongeveer 4000 euro..omdat mijn vrouwtje zo gek met me is zat ze eraan te denken om haar paard te verkopen omdat ze niet wist hoe ze aan zoveel geld moest komen....
Gelukkig heeft ze van haar moeder (mamma zoals ik haar noem) geld kunnen lenen en heeft ze gewerkt en haar verjaardags geld bij mijn operaties gedaan.
En toen werd ik geopereerd.. 18 juni mijn rechterpoot
een zware operatie van maar liefst 5 uur,waar de nodige platen en schroeven aan te pas kwamen...

Hier was ik net thuis..een heus drama en de komende 3 maanden waren niet makkelijk voor mij

uitgeput lag ik daar in mijn oranje verband ( wegens het EK

Paar dagen later mocht het verband eraf...een dikke kale blauwe poot was er nog over..

Na ongeveer 2 en halve maand knapte ik goed op..mijn poot was weer sterk en ik mocht weer los lekker rennen en spelen..
Maar toen kwam 23 september..de 2e operatie mijn linkerpoot

Ik ben zo zielig...moet verplicht de hele dag slapen..

Het gaat al wel weer een stukje beter met mij ondanks de opertie pas een week geleden is..maar mijn rechterpoot is nu al helemaal weer beter dus dat scheeld een hoop. Ik moet nog even een paar maanden sterk zijn en me heel rustig houden.. dan kan ik nog heel lang gelukkig leven, met 4 sterke poten,lekker spelen en mijn vrouwtje pesten..

Vinden jullie mij geen sterke en knappe hond?
Owhja voordat ik het vergeet..ik heb liever varkensoren dan een fruitmand..
Dikke lebber van Bongo