net naar asiel gebeld

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 13:02

Okeej heb nu meer zin/tijd. Maar ik liep daar sinds pas stage. Mijn 4e dag moest ik bij de honden. Tsja, nog niks aan de hand enzo. Ik hoorde steeds iemand maar zeggen dat Atilla zo'n leuke hond was. Ja leuk, maar wie is die hond dan?! Ik vond toen nog geen 1 hond echt leuk.. Dus ff opgezocht en die kennel in gegaan. In het begin was ze wat verlegen. Toen liet ik een koekje zien, en meteen was het echt een schat van een hond! Lekker levendig en vriendelijk tegelijk. Lovers

Volgende dag (laatste dag van dat schooljaar), mocht ik gelukkig weer bij de honden. Toen ik op de gang liep zag ik haar al naar mijn kijken, waarom ik niet eerst naar haar toe liep. Verdrietig Maar ik moest dus eerst schoonmaken. Daarna kon ik haar eindelijk voor het eerst uitlaten! *LOL* Wat een schat was het zeg!!!!!!!! Lovers Ik gooide een stok en Atilla bleef gewoon bij me staan. Pas toen ik zei: 'Atilla, pak!' rende ze naar die stok. Als ik zei: 'Atilla, los!' liet ze meteen los. Ik liep dus een stukjes verder zonder stok. Ze keek er ook niet naar om enzo. Ik zei toen voor de gein: 'Atilla, pak!' en ja hoor, meteen weer naar die stok rennen! *LOL* Ze luisterde echt heeeel goed. Zitten moest ze nog wel een beetje leren, en netjes liggen ook. Tijdens het uitlaten moest ze namelijk liggen van mij.. Ja hoor......... gaat ze op der rug liggen en begint zo liggend met mij te spelen. Bloos! Sindsdien ben ik in zo'n korte tijd dus erg gehecht met haar. Toen moest ik weer naar huis, en zag je der weer heel droevig voor de kennel staan.. Verdrietig

Even een korte samenvatting van die hond: Bang voor mannen, speels en vriendelijk, volgens mij 1 jaar, teef, kan helaas niet alleen thuis blijven. Dat laatste was dus een grote probleem bij ons.

Zaterdag ben ik met mijn ouders naar Atilla gegaan, om hun proberen te overtuigen die hond te nemen. Ze vonden haar echt heel mooi en een schat van een hond. Mijn vader vond ze nog wel een beetje eng, maar omdat ze mij wel kende en vertrouwde kon ik haar dus weer man-tam maken. Dus ik riep Atilla bij me. Ze zat maar te blaffen naar mijn vader maar ze wou wel dolgraag naar mij toe. Je zag het haar gewoon proberen. Ach ja, we hadden die hond toen niet en konden toen dus weinig doen met der om der een beetje te trainen.

Dus ik die hele vakantie (vakantie was dus begonnen) maar zeuren om Atilla te nemen. We konden namelijk wel een bench aanschaffen.. Helaas toen ik terug van vakantie was, zag ik op internet dat ze geplaatst is. Ik vond dit dus zwaar klote, omdat ze nu bij vreemde mensen in huis zat! Huilen|(|( Heb echt een week lang moeten huilen en was die week lang boos op mijn ouders.. Huilen|(|(|(|(|(|(

Whoops1
Berichten: 6226
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Hoeksche Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 11:28

Jammeerr Iloon..

Maarjaa gewoon verder zoek naar leuk hondje !!

Zitten er nog zat leukee,
die allemaal nieuw baasje zoeken.. Lachen