Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xoranlover schreef:Je kunt het ook verdelen.
Ik hoor heel veel dat mensen natvoer verwennerij vinden of dat katten het opschrokken vooral als ze het maar 1 keer per week of 2 keer per week krijgen. Als ze het dan gaan proberen om elke dag te geven is het inderdaad in het begin vaak even dat het gedrag blijft maar als ze erachter komen dat ze het gewoon dagelijks krijgen dan gaat het een stuk beter.
Mijn katten eten 2 keer per dag vlees (rauw in mijn geval) en mijn kittens leren dit meteen mee te eten. Ze zijn nu 9 weken en vooral Lio eet al 6 weken rauw vlees mee. Ze vinden brok niet zo interessant en hebben veel liever vlees. Dat vind ik zelf geen probleem heb liever dat ze vlees eten dan brok. Misschien gewoon proberen en desnoods meerdere keren per dag kleine porties.
Laurora schreef:Mijn kat eet eigenlijk al haar hele leven Felix, maar ik heb besloten dat ik haar toch graag hoogwaardiger voer met een hoog vleesgehalte wil gaan voeren.
Ze krijgt 1 keer per week een blikje natvoer van Almo Nature (meestal verspreid over 2 dagen) en dat wil ik graag aanvullen met een graanvrij droogvoer met een hoge hoeveelheid dierlijke ingrediënten. (of, als je andere ideeën hebt: shoot!)
Maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Er zijn zóveel merken die beweren het absolute neusje van de zalm te zijn.
Wat voeren jullie je katten?
Alle ervaringen en tips welkom.