Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
saarie schreef:Verdrietige toestand. Ik zou het juist begrijpen als de reserveringskosten voor het overleden katertje worden teruggestort, daar kan je natuurlijk niks aan doen. Maar het poesje zeg je zelf af (hoewel ik dat ook kan begrijpen hoor). Dus het zou in mijn optiek logisch zijn als die kosten blijven staan.
saarie schreef:Verdrietige toestand. Ik zou het juist begrijpen als de reserveringskosten voor het overleden katertje worden teruggestort, daar kan je natuurlijk niks aan doen. Maar het poesje zeg je zelf af (hoewel ik dat ook kan begrijpen hoor). Dus het zou in mijn optiek logisch zijn als die kosten blijven staan.
haha1995 schreef:Hmm, ik kan me voorstellen,..ik weet niet hoeveel je aanbetaald hebt..Dat het voor haar een aardig bedrag is om terug te storten terwijl ze op ontvangen gerekend had...
Het poesje had je kunnen krijgen en zei je zelf af...dus volgens de regels van het spel zou ze dat mogen houden...Maar omdat je er dan 2 in het najaar koopt kan ik me voorstellen dat ze alles terug geeft..
Maar ze zal in ieder geval een schade post hebben waar ze niet opgerekend heeft...Ik vind het een dubbelle gevoelsmatig kan ik me voorstellen dat jij je geld terug wilt..
KimD schreef:Ja, ze zouden in de 14de week na geboorte verhuizen.Ik neem dan wel even aan dat de kittens nog bij de fokker verblijven omdat ze wettelijk nog niet mogen verhuizen vanwege leeftijd?
haha1995 schreef:Ja, maar vooraf is besproken dat ik specifiek 2 kittens uit hetzelfde nest wil. Ik heb hier al een bijna 13-jarige poes rondlopen die heel speels en sociaal is en sinds het overlijden van haar broertje duidelijk een kattenvriendje mist. Maar één kitten erbij die toch nog wat energieker is kan wel problemen opleveren en met twee kunnen ze elkaar lekker afmatten. En als de oudere poes overlijdt dan zou er weer een kat alleen overblijven. De fokker en ik hechten beide veel waarde aan het welzijn van al onze katten en liggen hierbij op één lijn.Het poesje had je kunnen krijgen en zei je zelf af...dus volgens de regels van het spel zou ze dat mogen houden.
Rawr schreef:Daarnaast wist ik ook al dat er nog een andere koper was die ook heel graag dit poesje bij haar eigen poesje uit hetzelfde nest wilde hebben en dat dit kitten goed terecht zou komen en de fokker hier geen financiële schade zou kunnen lijden.
Cioccolato schreef:Ik zou even de voorwaarden nakijken wbt aanbetaling en zelf afzeggen.
Van overleden katje zou ik sws de aanbetaling terug willen.