. En die zijn afgelopen week supermooi op de foto gezet door fotografe Esther Heis, dus ik show ze jullie ook graag
Allereerst Luna. Mijn 5-jarige sealpoint ragdoll. Luna heeft 2 nestjes kittens gehad. Uit haar eerste nestje hebben we Oscar gehouden en haar tweede nestje telde maar 1 kitten. Dat was Chanel en die is ook hier gebleven. Inmiddels is ze gesteriliseerd en is het moederen, wat ze heel graag deed, nu voorbij voor haar.

Dan Luna's zoon Oscar. Oscar is van december 2023 en hij is een seal-lynx mitted ragdoll. Oscar is het meest zachtaardige ventje die je kunt bedenken. Op de foto's ziet hij er flink stoer uit, maar hij is alleen maar heel erg lief

Dan Luna's dochter Chanel. Ze is van december 2024 en is een sealpoint mitted ragdoll. Een hele speelse dame met eigenwijze witte teentjes, echt een heerlijke boef met een duidelijke mening.

En tot slot, mijn grote vriend, de zwarte-witte Charlie. Hij is 6 jaar oud en grotendeels Maine Coon met een vleugje geen idee
. Charlie is onze lenige clown, is super-mensgericht behalve bij vreemde mensen, dan is hij even nergens te bekennen. Hij is mijn schootkat, kletskous, knuffelbeer en vindt echt alles prima. 

Zij zijn de reden dat ik elke dag mag stofzuigen in huis, maar dat neem ik graag voor lief