Mijn hart breekt al bij het idee, maar toch moet je verder denken.
Sowieso wil ik niet dat ze als restafval weg zal gaan, begraven in de tuin vind ik geen optie aangezien we een kleinere tuin hebben en ik het niet aan zou kunnen als ze over 3 jaar bijv opgegraven wordt bij het ophogen van de tuin, cremeren met anderen vind ik weer zo onpersoonlijk, dus alleen cremeren in haar eentje blijft dan over.
Maar wat doe je met de as?
Uitstrooien in de tuin? Maar wat dan als de tuin vernieuwd moet worden, in een opzichtige urn op de kast vind ik ook niets.
Misschien weten jullie iets subtiels, iets persoonlijks, iets niet te opzichtigs? ( Geen sieraden).
Mijn hond heb ik laten cremeren en uitgestrooid in het bos waar hij zooooo dolgraag was, maar dit gaat over een voornamelijk binnen poes die ook graag met warm weer in de tuin lag.
Uiteraard denk ik hier liever niet aan, maar haar laten lijden zou ik nog erger vinden dan afscheid nemen.

Maar snap ook wel dat dit dan nu met de kat inderdaad lastiger is zo. Wij hebben ook een binnen kat en dan is uitstrooien op een speciale plek inderdaad ook niet echt een optie wat dat betreft.