Ik heb 2 jonge katten die dit voorjaar naar buiten mogen. Nu zou ik ze graag een tracker omdoen. Wie heeft hier ervaring mee? Welke is goed? Het zijn ranke katjes, ze hebben nog maat kitten halsband. Ik wil ze ook niet persé nu alnaar buiten doen maar één probeert steeds langs me te glippen. Het geeft me een prettiger gevoel als ze een tracker draagt. Onze tuin is niet geschikt om afgesloten te worden, we wonen rustig, aan een hofje en doodlopende weg voor hier vragen over komen. Echt op zoek naar een goede tracker dus.
Een goede tracker is helaas ook best groot. Alhoewel, mijn kleine kat van 3kg loopt er al jaren mee en ze laat niks zien dat ze er last van heeft. Die van mij lopen met Tractive, tevreden over. Weenact is vergelijkbaar. Rogz veiligheids halsband om en het klikt los als ze ergens achter blijven hangen.
Als je in een bebouwde komt woont, dan zou je zelf ook evt. een fresh 'n rebbel tracker aan een riempje kunnen maken. Die reageert op Iphones (aflezen kan op Iphone/Ipad) en die zijn er vaak voldoende in levendig gebied. Dan kun je zien waar hij uithangt. Geen abo nodig.
Ryder
Geplaatst: Vandaag, 11:55
Wij hebben Weenect, met abonnement. Werkt al jaren uitstekend en als een keer een tracker defect is krijg je een nieuwe thuisgestuurd. Het enige dat je zelf moet regelen is op tijd opladen, een goed hoesje en een bandje met veilige sluiting die niet zomaar los laat.