Desi_2409 schreef:Hoe lang heeft je hond nu echt niets gegeten?
Drinkt hij nog wel? Heeft hij nog gebraakt, braken ondanks injectie zijn alarmbellen. Plast hij nog? heeft hij ontlasting? hoe ziet dit eruit? Hoe zien zijn slijmvliezen eruit (tandvlees, binnenkant oog) heeft hij versnelde ademhaling?
Je kunt proberen met natvoer (kattenvoer vinden ze nog lekkerder ) mengen met warm water en dit laten opdrinken, zodat hij iig vocht binnenkrijgt.
Hij drinkt nog wel wat en toen ik om 19u met hem buiten liep ging hij ook plassen. Wel minder dan normaal, maar hij drinkt natuurlijk ook iets minder. Slijmvliezen zijn in orde, hartslag ook geluisterd bij de da. Niet uitgedroogd (voor nu) Ontlasting heeft hij vandaag niet meer gehad, maar ja hij eet ook vrijwel niets.
Zijn brokjes heeft hij sinds vrijdagavond niet meer gegeten. Dus vanaf toen eigenlijk vrijwel niets.
Hij is nooit ziek, heeft nog nooit niet gegeten. Hij ligt de hele tijd tegen me aan. Ik vind het helemaal niets, zieke dieren
De yoghurt had ik nog niet aan gedacht! Hij is altijd dol op mijn kwark, wil altijd mijn kom uitlikken. Dat kan ik nog even proberen.
Sinds de injecties heeft hij niet meer overgegeven. Maar vind ik hem dus wel minder actief. En hij kreunt heel zachtjes bij het uitademen.
De afgelopen dagen hoorde ik geen darmgerommel oid maar dat hoor ik nu, sinds de injecties, wel ineens.
Laatst bijgewerkt door Koekie73 op Gisteren, 20:16, in het totaal 1 keer bewerkt