Helaas begint mijn chihuahua toch echt doof te worden
Altijd super recall gehad en dus erg benieuwd of dit een oplossing kan zijn Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Altijd super recall gehad en dus erg benieuwd of dit een oplossing kan zijn
. _Nelleke_ schreef:Ik weet een dove hond die getraind is met zo’n dergelijke halsband en dat werkt super. Je moet alleen dan wel zo’n band zonder pinnen hebben. De meeste banden worden gebruikt tegen blaffen en dan zitten er van die pinnen aan die tegen de stembanden aan trillen.
juval schreef:_Nelleke_ schreef:Ik weet een dove hond die getraind is met zo’n dergelijke halsband en dat werkt super. Je moet alleen dan wel zo’n band zonder pinnen hebben. De meeste banden worden gebruikt tegen blaffen en dan zitten er van die pinnen aan die tegen de stembanden aan trillen.
dat soort banden zijn toch verboden?
Levita schreef:ik denk dat je hond dan eerder denkt dat hij wat fout heeft gedaan dan dat hij moet komen. Mijn oude hond was ook op het laatst super doof en toen moest ik zwaaien en toen kwam hij.
Reeltje_5 schreef:haha1995 schreef:Ook de trilhalsbanden zijn verboden en van af 2027 ook in belgie...Vind het wel bijzonder dat je ze gewoon nog kan kopen
Heb je een bron? Ik kan alleen vinden over halsbanden waar een schokfunctie op zit. Maar wellicht zoek ik niet op de juiste term.