De vorige eigenaar zocht een nieuw huisje voor haar, omdat ze dachten dat ze gelukkiger zou zijn in een huis waar ze de enigste hond is. Ze zocht veel persoonlijke aandacht en zij hadden meerdere honden en konden haar dat simpelweg niet naar behoefte bieden. Daarnaast leek zoveel drukte in huis haar simpelweg teveel te zijn.
Nou aandacht krijgt ze meer dan genoeg hier!
We zijn nog erg aan elkaar aan het wennen en de band aan het opbouwen. Ze heeft een erg zachtaardig karakter en kan ook wat onzeker en timide zijn. Al zie ik haar ook met de dag zelfverzekerder worden.
Echter, heb ik toch ook de indruk dat ze wel contact met andere honden mist! Van de week ben ik met een vriendin en haar hond gaan wandelen en ze kwam echt helemaal los! Helaas woont die vriendin erg ver weg. Mijn sociale kring is überhaupt niet zo heel erg groot en heb ik dus vrijwel geen speelmaatjes voor haar in de buurt!
Daarom ben ik op zoek naar iemand met een leuke speelse, beleefde, sociale hond in omgeving Eindhoven die het leuk vind om af en toe af te spreken en samen te wandelen. Met sociaal bedoel ik een hondje die interactie en spelen met anderen ook erg leuk vind, maar dit ook beleefd kan en eventuele terughoudendheid respecteert en haar niet teveel zal overdonderen.
Daarnaast vind ik het zelf ook altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen en mijn kring wat uit te breiden!
Gebieden waar ik zoal graag wandel zijn bijvoorbeeld het Dommel gebied, groot en klein meer, stiphoutse bossen. Maar ook een stukje rijden is geen probleem.
Anyone?