Ik merk de laatste tijd dat mijn 2 katten steeds hongeriger worden.
Mijn ene kat Eevee krijgt koperarm voer Hills Liver Care. Omdat ik beide katten niet gescheiden eten kan geven, krijgen ze het beide. Chloe krijgt daarnaast ook 1x per week wat extra natvoer zodat ze alle stoffen die niet in het dieetvoer zit, aan kan vullen met dit eten. Ze krijgen 5x per dag wat droogvoer uit de automaat. Netjes afgewogen op wat er op de verpakking staat. Ik weeg ze ook elke week, en ze blijven beide stabiel op het zelfde gewicht. Ik maak daarop uit dat ze genoeg binnenkrijgen. Soms krijgen ze een snoepje of bijvoorbeeld een lickit.
Nu merk ik echt dat ze van voerbeurt naar voerbeurt leven en vaak lopen te mekkeren dat ze honger hebben
Vooral Chloe kauwt nauwelijks op het voer omdat het echt kleine brokjes zijn.Ik ben daarom dus opzoek naar voerverrijkingen wat niet zomaar op is en waar ze echt even zoet mee zijn.
Ik heb voerpuzzels, maar die hebben ze zo door en zijn ze na 5 minuten klaar mee
Hebben jullie nog andere gezonde voertips (waar weinig koper in zit) die ik toe kan passen op ze? Ik ben benieuwd naar jullie tips!De monsters in kwestie