Pusha is heel fit, springt zonder problemen de bank op en af, maakt zonder problemen sliding stops etc. Toch merk ik dat er iets niet lekker zit. Als ze bijvoorbeeld stil in de keuken staat schiet ze soms ineens vooruit en is daarna wat uit haar doen. Als ze de zoomies krijgt op oneffen grasterrein gaat het soms mis en loopt ze een paar dagen mank (dit soort gebied vermijden we nu als ze losloopt).
Pusha is 11 jaar (geschatte leeftijd, ze is in Roemenië gevonden op straat). In maart zou ze 12 moeten worden volgens haar chip. Ze is kwiek maar toch echt al wat ouder. Online vind ik vooral verhalen van jonge honden die goed herstellen van zo'n operatie. Zijn er hier Bokkers die ervaring hebben om deze operatie bij een oudere hond uit te laten voeren? En hoe lang duurde het herstel?
De kleine gremlin in kwestie (ze weegt maar 6 kilo). Haar gebit laten we ook meteen reinigen tijdens de röntgenfoto's.

Ik dacht altijd dat ze vast vroegtijdig last zou krijgen van die kromme voorpoten, maar daar is gek genoeg dus niks mis mee

Op topsnelheid rennen gaat ook zonder problemen