Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Mariska_28 schreef:belle_boef schreef:Ik geloof niet dat je bloedluis buiten de deur kan houden. Maar ik wil vooral een hok waarin het makkelijk te bestrijden is. Met hout en veel kieren valt dat tegen.
Dan zou je ook een houten schuurtje van binnen aftimmeren met betonplex of dunne trespa platen en zeil op de bodem.
belle_boef schreef:Mariska_28 schreef:Dan zou je ook een houten schuurtje van binnen aftimmeren met betonplex of dunne trespa platen en zeil op de bodem.
Dat geeft meteen weer allerlei kieren door de dubbele wand. Die mijten zitten overal en juist daartussen kan je moeilijk bestrijden. Dat is wat ik absoluut niet wil. Ik snap ook niet het zeil op de bodem? Wat geeft dat voor voordeel?
belle_boef schreef:Ik geloof niet dat je bloedluis buiten de deur kan houden. Maar ik wil vooral een hok waarin het makkelijk te bestrijden is. Met hout en veel kieren valt dat tegen.
belle_boef schreef:Die omlet doet wel erg klein aan. Al kan ik mijn daarin verkijken. Daarnaast las ik dat die een rooster heeft als ondergrond en dat dat niet ideaal is voor kippen. Dat valt dan af.
Het is immers bedoeld als een soort 'stok' voor de kippen als ik het goed begrepen heb.