Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gianti schreef:Ik ga die opschrijven!
Dat niet geprobeerd. Ik heb wel destijds gekeken naar BARF enzo, maar we reizen best veel met haar (ook in vliegtuig) en dat is gewoon zo enorm complex. Al sta ik er wel voor open om te leren hoe ik het goed zelf samenstel! Maar lees dan dingen als zalmolie etc voor aanvulling en dat gaat er weer niet in
dan wat jij nodig hebt) ivm allergie en het ontbreken van geschikte voeding destijds. Eens per maand bult vlees prepareren rijstkoken toevoegingen erin en dat portioneren.
sinds 2 jaar kook ik voor haar, hertenvlees met zoete aardappel en rijst als het klaar is pureren. Brokjes van Edgard en Cooper in de smaak lam. En sinds een jaar worsten van chefs cuisine in de smaken hert en konijn, deze prak ik fijn. Dit wissel ik af en sindsdien eet ze beter. Heel veel succes! dierenfan schreef:Ik zou ook vers proberen en gestoomd oftewel langhoudbaar vlees. Farmfood heeft ook kleine porties. Kivo ook. Ga niet beginnen aan woooff leuk goedkoop maar gewoon zooi. Pak de betere merken die zijn er in overvloed. Neem gerust eventueel puppy voer al ze ook mager is en echt bij moet trekken. Kan geen kwaad voor een tijdje. De gemiddelde dierenwinkel en welkoop, pets place enz hebben tegenwoordig prima vers vlees en prima langhoudbare worsten van goede kwaliteit.