Tips voor hondenschool omgeving Eindhoven

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Shiloh

Tips voor hondenschool omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-26 22:21

Deze week ga ik waarschijnlijk een nieuwe hond in huis verwelkomen. Een Welsh springer spaniël van 15 maanden oud.

Ik weet nog niet goed wat ze allemaal al wel en niet kan, maar alleen al voor het opbouwen van een band lijkt het me goed om iets van een cursus te gaan doen. Daarna wellicht iets van behendigheid of zo.

Met mijn vorige hond is dat al weer jaren geleden in een totaal andere regio geweest. Dus ik ben helemaal niet bekend met de hondenscholen in de regio.

Dus daarom ben ik benieuwd naar ervaringen en tips, of wellicht juist afraders voor scholen in de regio Eindhoven. Vooral noord en west kant, maar oost en zuid zijn ook welkom.

Ben vooral geïnteresseerd in de les stijl en de sfeer. Ik zoek eerder een gezellig clubhuis gevoel, dan een heel commercieel, je bent het zoveelste nummertje, als jullie begrijpen wat ik bedoel.

Josien_

Re: Tips voor hondenschool omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:36

Ik kan je mijn vriendin Marloes van Tails of the wild aanraden. Ze bieden verschillende dingen aan, maar ik weet niet of ze momenteel puppy cursus of iets dergelijks doet.
Zijn kleine groepjes op locatie in omgeving eindhoven.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Tips voor hondenschool omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:20

Wil je echte diploma's halen? Zo niet, Dogtrust in Riethoven. Gehoorzaamheid wordt op locatie gedaan, omgeving Waalre/Valkenswaard. Groepjes van maximaal 6 personen. Groot deel van de cursisten volgen ook erg lang cursus daar, goede sfeer en fijne werkwijze. Ik heb alle gehoorzaamheid cursussen doorlopen daar en doe nu al 8 jaar detectiespeuren, omdat het leuk en gezellig is.