Ik weet niet of het hier mag. Maar ik zit met een vervelende en toch wel belangrijke vraag!
Mijn partner en ik zijn uit elkaar sinds vanmiddag en hij wil me voor het einde van de week uit (zijn) huis hebben. Nou geen probleem zou je denken. Enkel heeft mijn hond vorige week der eerste nestje pups (raszuivere, met stamboom en getest) gekregen, en die moeten ook maar mee weg van hem
Hier blijven en mijn ´recht´ afdwingen dat hij me meer tijd moet geven, gaan we ook niet doen. Want meneer is een dronkenlap die graag agressief wordt :/
Nu heb ik zelf geen vaste woonplaats, maar zou vanaf morgen tot 27/12 bij 1 van mijn vriendinnen terecht kunnen. En vanaf 28/12 kan ik dan bij een andere vriendin van me intrekken waar ik kan/mag blijven zolang ik wil. Alleen dus ja, ik zit met die pups van net geen weekje oud!
Ik weet uiteraard dat het geen goed is om hen mee te verhuizen, maar als ik ze achterlaat bij mijn ex overleven ze het gegarandeerd niet! Dus mijn vraag? Ik zorg ik ervoor dat het verhuizen met zo min mogelijk stress gepaard gaat voor moeder en pups? Want ze zouden dan wel op een periode van 2 weken ook 2 keer mee moeten verhuizen :/
Wie heeft tips voor me please?
Ps: neen er is niemand waarbij ik ze tijdelijk/permanent kan onderbrengen helaas...