Johnie schreef:Goedemiddag allemaal,
Over een paar weken mag ik m’n nieuwe kitten ophalen. Ze is een ragdoll en zal tegen die tijd 13 weken zijn.
Ik ben opgegroeid met katten maar dit is mijn eerste sinds ik uit huis ben gegaan 7 jaar geleden. Nu kregen de katten thuis vroeger altijd Felix maar ik wil zelf graag betere brokken voeren.
Alleen tegenwoordig is er zoveel dat ik het een lastige keuze vind.
Ik krijg bijvoorbeeld veel reclame over Just Russel en primaCat, en dat lijkt dan heel handig. Maar is het ook goed voer?
Nu is mijn vraag aan jullie: welke brokken voeren jullie en wat is echt een aanrader, of juist niet.
(Ik heb trouwens ook aan de fokker gevraagd wat zij voeren maar ik wacht nog op antwoord)
Gezellig, hier ook een ragdoll. Geen supermarktvoer, hoog vleespercentage is wel beter maar niet alle katten kunnen daar goed tegen. En met lange dagen van huis, is dat voor mij in ieder geval niet werkbaar.
Mijn ragg staat op Hills voer van de dierenarts voor blaasgruis. M'n Noor heb ik op Schesir staan, die is vooralsnog blaasgruisvrij maar die kan niet tegen Orijen.
Kijk een beetje wat de fokker geeft, langzaam wijzigen want gevoelige darmen en dan kan je feest krijgen. Orijen ben ik ook fan van, Applaws.. graanvrij liefste. Als dat kan.