Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Little_Gift schreef:Sowieso zal de camera pas beginnen registreren en opnemen als het blaffen eenmaal bezig is aangezien dat blaffen eerst de camera moet triggeren.
Om te achterhalen wat de aanleiding is, zal je op deze manier dus altijd net te laat zijn want dat zal net niet op beeld staan.
Ik zou eigenlijk dan gewoon opteren voor een camera die je life kan meekijken of onbeperkt kan laten opnemen zodat je zeker alle momenten op beeld hebt.
AndreaB schreef:Ik dacht dat er wellicht iets zou bestaan dat hij dan bijvoorbeeld een paar extra minuten eerder ook mee opslaat, zodat je de oorzaak mee kunt kijken. Live meekijken is geen optie, want als ik aan het werk ben heb ik niet de gelegenheid om de hele dag de camera in de gaten te houden.
KimD, heb je wellicht een type model voor me? Als ik op eufy zoek zie ik zoveel verschillende modellen. En de petcam is alleen voor indoor gebruik. De eufy welke jij hebt slaat dus ook iets vooraf aan het blafmoment wat beelden op?
Little_Gift schreef:Met een SD kaart zal je niet lang continue opnemen vrees ik, die is zo vol.
Je zal dan al een cloud abonnement moeten nemen en een camera die dat ondersteunt, als je dat continu wil laten opnemen telkens je er niet bent.
Little_Gift schreef:Ik ben nogal erg voor gebruiksgemak.
Elke week moeten gaan bekijken, deleten, saven, wissen etc, is mij teveel gepriegel.
Ik heb liever dat alles automatisch gaat maar ik vind het ook belangrijk om wel degelijk bepaalde gebeurtenissen die lang geleden zijn, niet zomaar overschreven te hebben.
Dus dan vind ik een sd kaart toch wel een fikse beperking maar zoals ik al vroeg aan TS, is het voor occasioneel gebruik om nu effe te zien wat de aanleiding is voor een bepaald iets, dan is een sd kaart waarschijnlijk wel voldoende.
Little_Gift schreef:Kun je bij Eufy de verschillende camera's ook samen voegen in één beeld en zo alle camera's op één scherm (bestaande uit bijvoorbeeld 4 vakjes (elke camera 1 vakje)) bekijken?
Little_Gift schreef:Kun je bij Eufy de verschillende camera's ook samen voegen in één beeld en zo alle camera's op één scherm (bestaande uit bijvoorbeeld 4 vakjes (elke camera 1 vakje)) bekijken?
Hettieheks schreef:Dat toespreken zou ik echt absoluut niet doen. Stel dat je hond ongemakkelijk is en ineens komt jou (vervormde) stem zomaar tevoorschijn en je kunt er niet direct bij zijn kan je probleem zomaar groter worden dan in eerste instantie.