Exoknaag Houten 7 december

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Samiyah

Exoknaag Houten 7 december

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-25 11:39

Hallo,

Ik ga volgende week zondag voor het eerst naar Exoknaag. Ik wil graag drie muisjes adopteren als er leuke zijn uiteraard. En verder gewoon lekker struinen. Altijd al een grote knaagdieren liefhebber geweest (in het verleden ook cavia's en hamsters gehad) maar nog nooit op Exoknaag geweest. Momenteel heb ik alleen gerbils en dus hopelijk binnenkort ook muizen. verblijf staat al klaar, don't worry, het is een groot genoeg knaagdieren terrarium, ik ben niet van de kleine kooitjes. :D

Zijn er bokkers die ook heengaan? Of in het verleden zijn geweest? Wat zijn jullie ervaringen of tips? :)

Mars

Re: Exoknaag Houten 7 december

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:39

Wij gaan af en toe omdat het gecombineerd wordt met de terrarium beurs. Ik heb er ook weleens gerbils gekocht. Van tevoren kun je de standhouders vaak al opzoeken en op hun FB/IG kijken wat ze zoal hebben. Als je dan iets ziet kun je vragen om diertjes voor je apart te houden, had ik ook gedaan. Dan weet je zeker dat je niet mis grijpt.

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 12:51

Bedankt voor de tip! Ik kan alleen de standhouders nergens vinden? :) ik had al wel wat mousery's opgezocht op IG maar ik kan niet vinden of ze naar Exoknaag gaan

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:03

https://vhm-events.com/nl/?view=article ... 16&catid=5
Klein stukje naar beneden scrollen dan zie je een lijst staan.
Sommigen hebben alleen voor/achternaam staan en geen bedrijf dus dat is wel lastiger. Soms helpt het ook om even op #exoknaag te zoeken op IG/FB dan komen er ook bedrijven omhoog die gaan.

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:37

Wij zijn er een paar jaar geleden geweest toen we naar de terrarium beurs geweest zijn. Maar ik vond het exoknaag gedeelte heel klein en erg tegen vallen.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 53 min geleden

Ik heb de afgelopen jaren altijd mijn muizen gekocht via exoknaag, ook meestal in december. Het is een stukje lopen van de parkeerplaats naar de beurs. Probeer ervoor te zorgen dat je zo vroeg mogelijk daar bent, dan heb je de meeste keuze. Neem genoeg contant geld mee, schrijf de namen op van mensen waar je muizen koopt.

EDIT: er is een muizengroep op facebook. Je kan daar ook vragen wie er naar de exoknaag gaat,

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14 min geleden