Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Bellatrix schreef:Ik voer toevallig sinds kort Concept For Life Calm maar dat is meer omdat ik 2 kittens bij mijn 14 jarige heb gezet.
Feliway zit hier ook al 3 maanden in het stopcontact.
xoranlover schreef:Zo sneu.
Ik doe vaak een paar druppels bach bloesem op de oortjes. En ze krijgen madnip speeltjes gaan ze helemaam los op. Valeriaan helpt ook.
Donder heeft een rugzakje
xoranlover schreef:Je hebt ook van die valeriaan snoepjes en kussentjes.
Wat sneu ook weer wat die heeft meegemaakt en te jong voor verdoving wauw zeg….
Ik weet niet hoe oud ze toen was maar echt ik zou als eigenaar denk ik die dierenarts meppen…
colinneke schreef:Bellatrix schreef:Ik voer toevallig sinds kort Concept For Life Calm maar dat is meer omdat ik 2 kittens bij mijn 14 jarige heb gezet.
Merk jij verschil door die brokken te geven?
Ik zag dat ze bij pets place hier prins calm hebben. Anders ga ik die morgen na het werk halen
colinneke schreef:Bellatrix schreef:Ik voer toevallig sinds kort Concept For Life Calm maar dat is meer omdat ik 2 kittens bij mijn 14 jarige heb gezet.
Merk jij verschil door die brokken te geven?
Ik zag dat ze bij pets place hier prins calm hebben. Anders ga ik die morgen na het werk halen
Gyselle schreef:Geen tips helaas, maar één van onze hondjes heeft dit ook, dus lees graag mee.
Wat heeft ze veel meegemaakt zeg, arm dier! Fijn dat ze bij jou goed terecht is gekomen.
Gyselle schreef:Geen tips helaas, maar één van onze hondjes heeft dit ook, dus lees graag mee.
Wat heeft ze veel meegemaakt zeg, arm dier! Fijn dat ze bij jou goed terecht is gekomen.