Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nou inderdaad, waarom ben je hier nog niet mee naar de dierenarts geweest?
Paardennamen schreef:Erg herkenbaar verhaal, met daarnaast ook plassen (en tegenwoordig ook poepen) op andere plekken in huis en ook regelmatig kotsen. Toen ik dat las over dat jouw kat zo gefocust is op eten en alle reacties daarop over de schildklier, moest ik meteen aan mijn eigen kat denken. Zij is de laatste tijd ook zo gefocust op eten, ik kan me niet omdraaien of ze zit al met haar neus boven mijn bord. Toevallig had ik al een afspraak staan (voor het plassen in huis) en heb dit verhaal ook meteen meegenomen bij de dierenarts. Schildklieren voelen wat verdikt aan, helaas lukte het bloedprikken niet goed. Ze gaat volgende week onder narcose om goed te kunnen bloedprikken en de schildklier te laten controleren.
Giardia is hier in ieder geval al uitgesloten.
Super dat je dat gedaan hebt n.a.v. dit topic. Jammer dat je kat zich niet liet prikken. Hopelijk lukt bloedprikken volgende week. Hannanas schreef:Paardennamen schreef:Erg herkenbaar verhaal, met daarnaast ook plassen (en tegenwoordig ook poepen) op andere plekken in huis en ook regelmatig kotsen. Toen ik dat las over dat jouw kat zo gefocust is op eten en alle reacties daarop over de schildklier, moest ik meteen aan mijn eigen kat denken. Zij is de laatste tijd ook zo gefocust op eten, ik kan me niet omdraaien of ze zit al met haar neus boven mijn bord. Toevallig had ik al een afspraak staan (voor het plassen in huis) en heb dit verhaal ook meteen meegenomen bij de dierenarts. Schildklieren voelen wat verdikt aan, helaas lukte het bloedprikken niet goed. Ze gaat volgende week onder narcose om goed te kunnen bloedprikken en de schildklier te laten controleren.
Giardia is hier in ieder geval al uitgesloten.
Super dat je dat gedaan hebt n.a.v. dit topic. Jammer dat je kat zich niet liet prikken. Hopelijk lukt bloedprikken volgende week.