In het weekend van 8-9 november vindt Vivarium weer plaats. De grootste aquarium beurs van de Benelu (als ik het goed zeg)
Wie gaan er nog meer?
Lijkt mij wel leuk om tips uit te wisselen, ook mbt stands en koopjes
                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

nardxash schreef:Zertab schreef:Ik ga ook zaterdag, voor de derde keer op rij. Ik heb ook een betta man in 30 liter zitten en nog een aquarium van 70
Gaaf!
Mag ik aan je vragen of de stands heel groot zijn of valt dat wel mee
                                                         nardxash schreef:Zertab schreef:Ik ga ook zaterdag, voor de derde keer op rij. Ik heb ook een betta man in 30 liter zitten en nog een aquarium van 70
Gaaf!
Mag ik aan je vragen of de stands heel groot zijn of valt dat wel mee
[/quote]Zertab schreef:Ik heb ook vrijwel alles van dennerle. Plantenvoeding, visvoer, Heathers en een pomp. De andere pomp is van Eheim.
Ik wil op de beurs sowieso een mooi stukje kienhout scoren, planten en catappa bladeren. Ook overweeg ik om betta vrouwen te houden in de 70 liter. Die is qua midden en boven zwemmers leeg nu. Helaas is laatst mijn laatste honing gourami overleden

We zouden er een weekend van maken, nachtje hotel, omdat het zo ver rijden is voor ons. Maar gezien ik een paar weken terug een paard heb gekocht toch besloten om het maar op 1 dag te houden. Wij wilden vorig jaar al gaan maar konden geen oppas vinden voor de hond, dit jaar lukt het wel. Mijn vriend handelt in siergarnalen, ik heb twee aquariums in mijn kantoor staan en we hebben een koivijver. We zijn beide nog nooit eerder geweest en gezien het nu de laatste keer is konden we deze kans niet voorbij laten gaan. Ben erg benieuwd!