truselientje schreef:Ik zou, al dan niet bij dezelfde kliniek, onderzocht willen hebben welke bult nu precies wat is. En wat dan de opties zijn. Want je punt A zou voor mij ook reden zijn om onzeker over te zijn. En hoe sneu ook, ik zou hem toch een kap om te doen de komende dagen zodat de huid even rust krijgt.
Sterkte ermee, niet fijn als je dieren ziek worden en er dan zoveel twijfels bij komen
Mijn dierenarts raadde zo'n kap dus af, terwijl het mij juist logischer leek om er toch een op te doen. Het lijkt erop dat de bult wel heelt maar op het moment dat hij weer koppies geeft maakt hij het weer open. Je hoeft alleen al tegen hem te praten en alles om hem heen krijgt knuffels, het is een enorme lieverd maar dat helpt hem nu natuurlijk niet zo mee. Maar aan de andere kant denk ik; wat als dit wel zijn laatste dagen zijn, moet ik hem dan zo'n vervelende kap willen aandoen?
Waar ik bang voor ben, is dat de 2 nieuwe bulten bij zijn oren enkel ontstekingen zijn en er daar een infectie is ontstaan, dóór die open bult en dat die middelste de boosdoener is. Ik wil hem niet laten inslapen als mijn vermoedens wellicht juist zijn en daar nog wat mee gedaan kan worden, ik wil alle kansen aangrijpen en alles uitsluiten.