Hier lopen 2 katten al bijna 2 jaar met een Tractive om. Heel tevreden over. Stuur maar een PB als je fotos van de app wilt zien. Ivm adresgegevens zet ik die niet openbaar.
Je koopt een Tracker en kiest een abbo. Zou zeggen begin met 1 maand, even kijken hoe het bevalt. Die Care of Premium optie heb ik niet.
Via de app regel je alles. Gaat op GPS dus je kan via de app altijd kijken waar je kat uithangt. Op het werk maar ook in het buitenland bv kun je gewoon in de app alles volgen.
Je kan zones instellen. Hier staat het zo dat als ze bij de buren (das een heel stuk verder) of de drukke weg oplopen, ik een melding krijg. Je kan dan je kat gaan halen maar die van mij zijn zo afgericht dat ze het geluidje (die je af kan spelen via de app) kennen als het signaal om terug richting huis te komen.

Gaan ze ergens onder zitten, bijvoorbeeld in een schuurtje of in de bosjes, zal die niet de exacte locatie pakken of geen verbinding kunnen maken. Dus woon je in een woonwijk is het wel iets om over na te denken, dat hij niet altijd even goede verbinding pakt. Dit is trouwens bij elke tracker zo, komt simpelweg omdat ie geen verbinding kan maken met de GPS.
Ik heb trouwens een kortingscode (meerdere keren te gebruiken) van 30% korting. Ik krijg dan 2 maanden gratis mijn abbbo dus zijn we beide geholpen