Heb je inderdaad ook echt vlooien gevonden? Met die wat jij hebt, geef je normaliter 1x per 4 weken, dus dan mag je nu in principe nog geen nieuwe geven, en alleen in overleg met je dierenarts kun je kijken of er dus een ander middel is wat je nog zou kunnen toevoegen. Wat je wel kunt overwegen is met een fijne shampoo even goed uitwassen - ik heb goede ervaringen met de Jean Peau vlo-weg shampoo. Misschien brengt dat even wat verzachting.
Wij komen zelf net uit een vlooien drama hier thuis; hond en kat (beiden langhaar) hadden vlooien. Uiteraard zijn we er nog niet, want alles moet nog maanden herhaald worden maar wat.een.drama hebben we hier gehad de laatste weken. Heb nachtmerries ervan gehad hahaha. Ik gebruik(te) Advantage bij beiden, en dat werkte echt super. Deze zet je ook 1x per 4 weken in dus die gaan we nog een paar maanden herhalen bij ze. En de hond is dan ook met de shampoo nog gewassen, waarmee haar huid ook een stuk rustiger is geworden - want die was ook wel flink gevoelig geworden.
*een vlooien allergie wat Zertab aanhaalt, zou ik idd dan ook niet uitsluiten nog op dit punt