Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MimixDaina schreef:Er hoeft geen commentaar te komen over beter maar in te slapen. Het is een mega actieve en slimme hond. Mentaal voelt ze zich nog 3 hahaha. Ze is mega leergierig en werkwillig.
DuoPenotti schreef:Onze pas 6 jarige hond heeft erge spondylose.
Met toeval achter gekomen omdat hij voor wat anders op de foto ging.
De dierenarts verbaasde het dat hij gewoon lopend binnen kwam.
Hij is nog wel aan beide goed en gelijk gespierd wat de boel waarschijnlijk stabiel houd.
Ze wilde ook direct pijnstillers meegeven.
Dit hebben wij geweigerd en gezegd dat we dat op komen halen zo snel we pijn zien.
Wel kreeg ik de tip van iemand met ervaring in het geven van Puur spondy. Plus kurkuma.
En dat ben ik ook direct gaan geven.
Heeft hij dat nodig?
Geen idee.
Werkt het?
Ook geen idee. Maar blijf het wel geven.
Heel veel sterkte met jullie hond.
Want wat is de diagnose schrikken.
laura1987 schreef:Mijn helaas nu overleden Mechelse herder had ook spondylose. Als hij slechter liep ging ik naar de chiropractor en zorgde zij dat hij weer een tijdje soepel liep en zodra dat niet meer was gingen we weer naar haar toe.
Verder gaf ik hem glucosamine erbij en op die manier liep hij eigenlijk nog minimaal 10 km per dag.
Helaas heb ik hem moeten laten inslapen wegens gescheurde kruisbanden die niet geopereerd konden worden vanwege zijn slechte rug.
Ik kan haar echt enorm aanraden https://www.anicura.nl/klinieken/zuid-h ... riaensens/
Maar weet natuurlijk niet waar je woont
MimixDaina schreef:laura1987 schreef:Mijn helaas nu overleden Mechelse herder had ook spondylose. Als hij slechter liep ging ik naar de chiropractor en zorgde zij dat hij weer een tijdje soepel liep en zodra dat niet meer was gingen we weer naar haar toe.
Verder gaf ik hem glucosamine erbij en op die manier liep hij eigenlijk nog minimaal 10 km per dag.
Helaas heb ik hem moeten laten inslapen wegens gescheurde kruisbanden die niet geopereerd konden worden vanwege zijn slechte rug.
Ik kan haar echt enorm aanraden https://www.anicura.nl/klinieken/zuid-h ... riaensens/
Maar weet natuurlijk niet waar je woont
Heel veel sterkte!
chiropractor lunnen we nog overleggen met de dap! dankje voor de tip
Ik verwacht niet meer dat ze nog 30 min kan lopen, maar igg 15 zonder te veel moeite is al een flink stuk winst:)