Dog Survival!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sodeletuut

Dog Survival!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-25 08:51

Hallo!
Ik heb op 13 juli met mn meiden meegedaan aan de Dog Survival van de Monkey Fun Run in Steenwijk!
Wat een feest was dat. *\o/* *\o/*

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gloriosa

Re: Dog Survival!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-25 08:54

Wat leuk! Je staat er ook elke keer met een big smile op <3

Kloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-25 08:55

Wat gaaf! Volgend jaar wil ik ook wel eens meedoen :)

criollo_yess

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-25 09:07

Superleuk! Ik mis alleen de bordjes "I made it" voor de honden :D

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-25 09:25

Super tof!

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-25 09:30

Ziet er uit alsof het echt een hele toffe survival was en jullie veel plezier hebben gehad <3
Ik heb het jaren terug met m'n hond gedaan, bij Animal Event, ook erg leuk. Maar leuk om te zien hoe anders alle survivals van elkaar zijn qua opzet/organisatie! Hopelijk mag ik het in de toekomst nog eens doen. Het is zo leuk om op deze manier samen met je hond(en) bezig te zijn *\o/*

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-25 09:35

Superleuke foto's! Jullie hebben zo te zien echt genoten! Ik ken deze survival nog niet maar ziet er super leuk uit! Wie weet volgend jaar :D

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-25 09:54

Wat ziet dit er ontzettend leuk uit zeg!! Dat jullie hebben genoten straalt van de foto's
Ik kende dit ook niet, echt heel leuk

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-25 10:01

Super leuk!

Vriendinnetje van me deed ook mee, vgm was alles hoed geregeld ook :D

akishino

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-25 11:13

Wat leuk! Ik ken dat niet echt op deze manier, hoe train je hier voor?
Zou wel iets zijn voor mijn dochter en mijn hond, die neemt ze ook vaak mee hardlopen en ik doe behendigheid met haar.

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-25 13:41

Ik ken dit helemaal niet, wat ontzettend leuk!! Het plezier spat er vanaf, je straalt helemaal :D

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-25 14:22

Wat leuk!!!

Lijkt me overigens nog niet zo makkelijk met twee honden.

Oeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-25 16:03

akishino schreef:
Zou wel iets zijn voor mijn dochter en mijn hond, die neemt ze ook vaak mee hardlopen en ik doe behendigheid met haar.

Nou ik denk dat je met de combinatie hardlopen en behendigheid een heel eind bent!
Je hoeft in principe niet direct serieus te trainen; plezier staat voorop in deze sport en de afstanden zijn zo dat een gezonde fitte hond het aankan. Rond de 4-5 km voor de meeste runs wat ik tot nu toe tegen ben gekomen. Als je iets niet kunt of je hond vindt het eng, mag je het overslaan (soms krijg je dan wel een "straf" zoals burpees doen).

Het helpt als je hond te sturen is: via het volgen van je hand(touch), of met commando's voor bijv. overheen/onderdoor/op/links/rechts. Een hond die behendigheid doet kan dat waarschijnlijk :D
Ook een wacht/blijf komt van pas. Soms heb je een hindernis waar je hond bijvoorbeeld in of op iets moet zitten terwijl jij het sleept/draagt/beweegt. Met alle drukte van andere deelnemers, honden en publiek er omheen.

En in best wat runs zit water; dus het is belangrijk dat je hond daarvoor niet bang is.

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-25 16:31

Ha wat leuk met twee honden tegelijk! Wist niet dat dat mocht. Wel heel knap, die van mij tegelijk door de obstakels heen loodsen zou wel ingewikkeld zijn.

Wij waren er ook in Steenwijk, vond het erg leuk en ze hadden duidelijk al verbeteringen t.o.v. vorig jaar :)

akishino

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-25 22:10

Oeska schreef:
akishino schreef:

Nou ik denk dat je met de combinatie hardlopen en behendigheid een heel eind bent!
Je hoeft in principe niet direct serieus te trainen; plezier staat voorop in deze sport en de afstanden zijn zo dat een gezonde fitte hond het aankan. Rond de 4-5 km voor de meeste runs wat ik tot nu toe tegen ben gekomen. Als je iets niet kunt of je hond vindt het eng, mag je het overslaan (soms krijg je dan wel een "straf" zoals burpees doen).

Het helpt als je hond te sturen is: via het volgen van je hand(touch), of met commando's voor bijv. overheen/onderdoor/op/links/rechts. Een hond die behendigheid doet kan dat waarschijnlijk :D
Ook een wacht/blijf komt van pas. Soms heb je een hindernis waar je hond bijvoorbeeld in of op iets moet zitten terwijl jij het sleept/draagt/beweegt. Met alle drukte van andere deelnemers, honden en publiek er omheen.

En in best wat runs zit water; dus het is belangrijk dat je hond daarvoor niet bang is.

Dank voor je uitgebreide antwoord. Mijn hond zou dit geweldig vinden, ik zal het eens aan mijn dochter laten zien.

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-25 22:44

Geweldige foto's, stoer hoor!