Wie weet raad?
Ik woon 4 hoog in een appartement onder een plat dak waar vermoedelijk meeuwen genesteld hebben en net uitgevlogen zijn. En dan heb ik nog een buurman die net zijn 20 reptielen vermoedelijk weg heeft gehaald, hij is diverse keren aangesproken door de dierenpolitie dat hij de dieren verwaarloosd en de volksgezondheid op het spel staat.
Morgen komt hier een ongediertebestrijder via de woningbouw.
Iemand die iets afweet van bloedmijt? Inmiddels heb ik al een klein vermogen uitgegeven aan bestrijdingsmiddelen en overal gespoten. Internet afgezocht alleen ik kom er niet achter als je omgeving spray spuit , of je dan kan stofzuigen erna of haal je dan juist de omgeving spray weg? Dat is namelijk een plakkend goedje waarvan de bloedluis niet meer kan lopen naar het schijnt. En dan hoe vaak moet ik de kooien nu verschonen?
En ik heb ook nog een kat. Dan schijn je geen permytrine te mogen spuiten want is giftig alleen in de vlooienshampoo voor katten zit het wel? En het zit ook in veel vlooiensprays voor vloeren maar dat schijnt dus giftig voor de kat te kunnen zijn.
Hopelijk heeft iemand ervaring met deze plaag en misschien tips? Uiteraard hoop ik dat de ongediertebestrijder ook kan helpen.